کد خبر: ۷۰۵۵۳
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۳

آخرین خبر از عرضه اولیه شرکت معطل کننده هزاران سهامدار
بورس پرس خبر می دهد:

آخرین خبر از عرضه اولیه شرکت معطل کننده هزاران سهامدار

عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام عطرین نخ قم همچنان در هاله ایی از ابهام بوده و منجر به تشکیل جلسه ایی چند جانبه و معطلی هزاران نفر شده اما تا ساعتی دیگر تکلیف آن مشخص می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی عدم گشایش نماد و انتشار پیام ناظر معاملات فرابورس مبنی بر عرضه اولیه 15 درصد سهام شرکت عطرین نخ قم در ساعت معاملات امروز، زمزمه هایی از لغو این عرضه شنیده شد اما مسئولان سازمان بورس و فرابورس در تلاش اند تا این واگذاری انجام شود یا لغو شود.

بر همین اساس، حوالی ساعت 10 صبح امروز حامد مقدم مالک 99 درصد سهام "نطرین" تعهدنامه ایی با اثر انگشت و امضاء درباره پرداخت هر گونه هزینه مالیاتی و بیمه و...که بیشتر از صورت های مالی حسابرسی شده 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 96 داده شده ، منتشر کرد.

اما از قرار معلوم ابهامات تازه ایی در مورد فروش و سود و مالیات و ... بروز کرده که مانع از طی روال عادی عرضه اولیه سهام شده است.

این موضوع باعث کلافگی و انتقاد سهامداران و معطلی هزاران نفر شده که به دلیل نامشخص بودن عرضه یا لغو آن ، ساعت ها بلاتکلیف مانده اند. 

در این میان پیگیری های بورس از چند مقام مسئول در سازمان بورس ، فرابورس و کارگزار حکایت از آن دارد که هنوز این عرضه لغو نشده و رایزنی های بین مسئولان و مدیران و سهامدار عمده شرکت در جریان است.

آخرین خبر هم این است که مدیران فرابورس ، مسئولان سازمان بورس و سهامدار عمده و... جلسه ایی برگزار کرده و در حال حل ابهام و نهایی کردن موضوع هستند تا در صورت دریافت یکی دو نامه جدید از شرکت ، زمینه عرضه اولیه را فراهم کنند.

در این رابطه یکی از مدیران حاضر در این جلسه در تماس تلفنی بورس پرس ، به صورت خیلی کوتاه اعلام کرد: مذکرات حضوری ادامه دارد و فعلا" نتیجه ایی برای عرضه یا لغو عرضه به دست نیامده و انتظار می رود حداکثر یک ساعت دیگر این موضوع مشخص و نهایی شود.

با این اوصاف متقاضیان خرید 15 میلیون و 6 هزار و 450 سهم "نطرین" چاره ایی جز صبر یا انصراف از خرید سهام این شرکت کوچک و با سرمایه بیش از 10 میلیارد تومانی ندارند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» فردوسی؟ | ساعت ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۳
0
0
پاسخ
دفعه قبل های وب را ابطال کردند و شاپور خان گفت ابطال نشده ...تایید نشده!!
امروز هم آخرش میگن لغو نشده فقط به وقتی دیگر موکول شده!!
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ