کد خبر: ۷۰۵۶۴
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۳

عرضه اولیه امروز لغو شد/فردا به شرط انتشار اطلاعات تکمیلی جدید/ پیام فرابورس
بورس پرس خبر می دهد:

عرضه اولیه امروز لغو شد/فردا به شرط انتشار اطلاعات تکمیلی جدید/ پیام فرابورس

بعد از چند ساعت انتظار بالاخره مشخص شد که عرضه اولیه امروز ۱۵ درصد عطرین نخ قم لغو شده و به شرط انتشار اطلاعات تکمیلی جدید در فردا انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی هزاران سهامداران امروز منتظر عرضه اولیه 15 درصد سهام شرکت عطرین نخ قم بودند که بعد از بروز ابهاماتی در چند و چون این شرکت 10 میلیارد تومانی ، جلسه ایی بین مسئولان سازمان بورس ، فرابورس ، سهامدار عمده و کارگزار عرضه کننده برگزار و مشخص شد به دلیل اعلام ابهاماتی از سوی سازمان بورس، باید اطلاعات تکمیلی جدیدی ارایه شود.

بر همین اساس با توجه به لزوم انتشار اطلاعات در کدال  و آگاهی سهامداران ، مقرر شد عرضه اولیه امروز 15 میلیون و 6 هزار و 450 سهم "نطرین" لغو شود و در صورت انتشار اطلاعات در کدال ، این عرضه در فردا انجام شود.

با این اوصاف ، سهامداران منتظر اطلاعات جدید شرکت و پیام فرابورس برای تعیین زمان قطعی عرضه اولیه باشند.

در این رابطه ساعت 17:23 عصر امروز مدير عمليات بازار و اعضا فرابورس ايران با اطلاعیه ایی اعلام کرد: پيرو اطلاعيه شماره 1188/الف/96 مورخ 29/09/1396 اين شركت، زمان عرضه اوليه سهام شركت عطرين نخ قم در نماد معاملاتي نطرين1 تا اطلاع ثانوي به تعويق افتاد. زمان عرضه اوليه متعاقبا اطلاع رساني خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» فردوسی؟ | ساعت ۱۷:۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۳
2
0
پاسخ
ایکاش پی نوشت خبرتون از مسئولان درخواست میکردید تا به مردم احترام بگذارند و در همان ابتدا که از عرضه جلوگیری کرده اند لااقل با انتشار یک خط مرابت را به اطلاع مردم برسانند بجای اینکه چندین ساعت سکوت اختیار کنند و مردم را به حال خودشان رها کنند.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ