کد خبر: ۷۱۸۰۹
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱

بورس با صعود شاخص برگشت اما سهامداران احتیاط کردند

بورس با صعود شاخص برگشت اما سهامداران احتیاط کردند

با صعود ۶۴۶ واحدی شاخص ، روند بازار سهام بعد از دو روز منفی شدید برگشت اما اکثر سهامداران جانب احتیاط را در پیش گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات بازار سهام در سومین روز هفته که دلار از مرز 4300 و سکه طرح جدید از یک‌ میلیون و 478 هزار تومان عبور کرد، روند سقوط دو روز گذشته شاخص بورس قطع و این متغیر با رشد ارقام ، وارد کانال 96 هزار واحدی شد با این حال اکثر سهامداران جانب احتیاط را در پیش گرفتند.

براساس این گزارش، در کنار واکنش عصر دیروز رئیس جمهور به اعتراضات مردم، هیجان فعالان بازار سهام بابت این موضوع و همچنین ابهامات و نگرانی های ناشی از اجرای دستورالعمل های مهم فروکش کرد تا از همان آغاز معاملات روند صعودی قیمت سهام اکثر شرکت ها و شاخص شروع شود.

با این جریان، رشد قیمت سهام اغلب شرکت های منفی دیروز رشد کرد و با اثر 48 تا 32 واحدی ملی مس ، تاپیکو ، فولاد مبارکه، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری امید، ایران خودرو و پالایشگاه تهران، شاخص بورس با افزایش 646 واحدی در عدد 96 هزار و 207 واحد جا خوش کرد.

با این حال هر چند با دست به دست شدن بیش از 1.1 میلیارد سهم بالغ بر 246 میلیارد تومان داد و ستد شد اما با نگاهی به آمار خریداران شرکت های بزرگ و مقبول هفته های اخیر ، مشخص می شود حجم خریداران به اندازی بود که نشان از ادامه رویه احتیاط از سوی اکثر فعالان داشت تا همچنان نوسان گیران پر ریسک در کنار حقوقی ها میدان دار بازار سهام باشند.

با این اوصاف انتظار می رود روند صعودی اما آرام قیمت ها و شاخص در فردا و به شرط نبود رویدادی منفی ، ادامه یابد و در صورت ثبات ، آرام آرام به تعداد خریداران اضافه شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ