کد خبر: ۷۱۸۱۴
۰:۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲

دومین رفع گره یک سهم منفی/ توقف نماد برای افزایش سرمایه + روز آخرحق تقدم

دومین رفع گره یک سهم منفی/ توقف نماد برای افزایش سرمایه + روز آخرحق تقدم

یک سهم دارای صف فروش، برای دومین بار طی ۱۵ روز اخیر مشمول رفع گره معاملاتی شد. نماد یک شرکت هم برای افزایش سرمایه۱۰۰ درصدی بسته می شود و مهلت آخر حق تقدم اولین شرکت دولتی حاضر در بورس است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پایان معاملات امروز بازار سهام ، نماد شرکت فرآورده های نسوز آذر به دلیل برگزاری مجمع فوق العاده بسته می شود.

سهامداران "کاذر" صبح شنبه آینده در مورد افزایش سرمایه این شرکت اصفهانی ( از 30 به 60 میلیارد تومان و از محل مطالبات و آورده نقدی ) تصمیم گیری خواهند کرد.

همچنین امروز آخرین مهلت خرید و فروش سهام حق تقدم ملی مس و مربوط به افزایش سرمایه 20 درصدی است که در مجمع 4 آبان ، سرمایه اسمی اولین شرکت دولتی و مشمول اصل 44 حاضر در بورس به 6 هزار میلیارد تومان رسید.

علاوه بر این سیمان‌ اصفهان در حالی 27 آذر ماه به دلیل طولانی بودن صف فروش مشمول گره معاملاتی شده بود که برای دومین بار در یک ماه اخیر ، مشمول این وضعیت شد.

به این ترتیب "سصفها" " که با سرمایه 20 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس تهران حضور دارد ، امروز بدون حجم مبنای 80 هزار سهمی، داد و ستد خواهد شد.

براساس این گزارش، تا قبل از اجرای دستورالعمل های جدید، شرکت های مشمول رفع گره معاملاتی، بدون حجم مبنا اما با دامنه نوسان حداکثر 16 درصدی معامله می شدند ولی طبق ماده 28 دستور العمل جدید نحوه انجام معاملات ، شرکت های مشمول بدون حجم مبنا و دامنه نوسان داد و ستد می شوند.

انتهای پیام
 

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ