کد خبر: ۷۱۸۹۸
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵

توصیه رئیس سازمان بورس به سرمایه گذاران بخش مسکن

توصیه رئیس سازمان بورس به سرمایه گذاران بخش مسکن

رئیس سازمان بورس با بیان اینکه صندوق زمین و ساختمان یکی از گزینه های جذاب سرمایه گذاری در حوزه مسکن است،به سرمایه گذاران این بخش،سرمایه گذاری از طریق بورس را توصیه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسکانیوز،شاپور محمدی اظهار داشت: صندوق زمین و ساختمان به عنوان یکی از گزینه های جذاب برای سرمایه گذاری جهت سرمایه گذاری در حوزه مسکن است.

وی درباره همکاری های اخیر سازمان بورس برای فعالیت صندوق زمین و ساختمان افزود: این موضوع از سوی بانک مسکن مطرح و پیگیری شد که این بانک برای راه اندازی صندوق زمین و ساختمان تمایل دارد.این صندوق که با مجوز سازمان بورس فعالیت را آغاز کرد، تاکنون با عملکرد مثبتی همراه بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: ما معتقد به متنوع شدن ابزارها در بازار سرمایه ایم زیرا کمک ابزارها به بخش مسکن برای رونق، به سرمایه گذاران کمک خواهد کرد تا فرصت های متفاوتی را تجربه کنند.سرمایه گذاران باید امکان سرمایه گذاری در بازار مسکن از طریق بازار سرمایه را داشته باشند همانطور که باید بتوانند در زمینه طلا و اوراق از طریق این بازار سرمایه گذاری کنند.

محمدی گفت: صندوق زمین و ساختمان به عنوان یکی از گزینه های جذاب برای سرمایه گذاری جهت سرمایه گذاری در حوزه مسکن به شمار می رود.
انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ