کد خبر: ۷۱۹۶۷
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷

وضعیت
درگفت وگو بورس پرس با رئیس اداره نظارت برناشران بورسی اعلام شد:

وضعیت "های وب و وبیمه" و بازگشایی نمادهای متوقف بورسی

رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی درباره آخرین وضعیت دو شرکت های وب و سرمایه گذاری صنعت بیمه و بازگشایی نمادهای متوقف بورسی توضیح داد.

وحید روشن قلب در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره آخرین وضعیت شرکت داده گستر عصر نوین معروف به "های وب" که از 21 آذر تاکنون با توقف نماد روبرو است ، اظهار داشت: فرایند بررسی به این شرکت و در ارتباط با خرید 100 درصد سهام پارس آنلاین در جریان بوده که باید به اتمام برسد. شاید به اطلاعات جدیدی هم نیاز باشد.

وی ادامه داد: بنابراین نمی توان زمانی برای بازگشایی نماد این شرکت اعلام کرد و باید منتظر طی فرایند رسیدگی بود.

این مقام مسئول در مورد شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه هم که از 13 آذر به این سو متوقف و به رغم برگزاری مجمع سالانه در 18 آذر ، بازگشایی نشده و با درخواست تعدادی از سهامداران حقیقی همراه شده ، توضیح داد: "وبیمه" هر چند اقدام به برگزاری مجمع سالانه و ثبت تصمیمات در کدال کرده اما برای بازگشایی نماد به ثبت صورت جلسه نیاز دارد.

روشن قلب ادامه داد: بنابراین به دلیل جلوگیری از مشکلات احتمالی آتی ، نماد این شرکت تا زمان ثبت نهایی صورت جلسه مجمع در اداره ثبت شرکت ها بسته می ماند. در این میان پیگیری های سازمان بورس همه ادامه خواهد یافت.

وی در مورد بازگشایی 21 نماد متوقف بورسی هم به بورس پرس گفت: در صورت ارایه اطلاعات لازم و طی مراحل توسط هر یک از شرکت ها، مورد بازگشایی نماد قرار خواهند گرفت. در این میان علامت مثلث برای این نمادهای متوقف درج نشده و بورس تهران اقدام به اعلام دلایل توقف نمادهای این تعداد شرکت کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
4
0
پاسخ
اقا نمادهای بانکی رو باز کنید ، 2 سال شد ، خسته شدیم ، گرفتار شدیم ، اونها گزارش نمیدند ،
» رضا | ساعت ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
3
0
پاسخ
نماد های وب باید هرچه سریع تر بازگشایی شود چون سرمایه های مردم چندین هفته است که بلوکه شده
» ایمان الهی | ساعت ۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
1
0
پاسخ
ما که تو پدیده و یا کاسپین سرمایه گذاری نکردیم . ما توی های وب ، اون هم توی بورس ، اون هم برای هدف دار کردن رشد و توسعه ی مملکتمان بوسیله ی دولتمردان ، سرمایه گذاری کردیم . پولمان هم اندوخته ی تمام زندگیمان هست . چرا سهام ما رو بلوکه می کنید . این پول خون ماست . ....

پاسخ:
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ