کد خبر: ۷۱۹۷۱
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷

سهامداران حقیقی کنتورسازی آماده معاملات خاص باشند
معاون حقوقی سازمان بورس :

سهامداران حقیقی کنتورسازی آماده معاملات خاص باشند

معاون حقوقی سازمان بورس با اعلام شرایط معامله خارج از ساعت سهام شرکت کنتورسازی در هفته جاری، گفت: اقدامات حقوقی و قضایی برای حمایت از سهامداران با قوت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جعفر جمالی معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار در‌خصوص آخرین تصمیم گیری پیرامون شرکت کنتورسازی ایران که از 13 شهریور سال گذشته متوقف و با حاشیه های زیادی همراه بوده به اقتصاد آنلاین گفت: طبق هماهنگی ها و به استناد مصوبه شورای عالی بورس و اطلاعیه نحوه ثبت نام برای متقاضیان معامله سهام خارج از ساعات مربوط به شرکت کنتورسازی ایران و شرایط و نحوه اقدام در این خصوص، از طریق واحدهای اجرایی ذیربط به آگاهی سهامداران شرکت خواهد رسید.

وی ادامه داد : پیش بینی می شود این ضوابط طی هفته جاری ابلاغ شود و بازار سرمایه آمادگی اجرایی کردن این معاملات را دارد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه  سازمان بورس هیچ توصیه یا اظهار نظری در خصوص این معاملات ندارد، ادامه داد: با توجه به اصرار تعدادی از سهامداران و درخواست مدیریت جدید شرکت، سازمان ضمن موافقت با موضوع، امکان انجام معاملات را فراهم کرده و از نظر اصولی تصمیم سهامداران شرکت کنتور سازی ایران در خصوص معاملات سهام باید پس از اطلاع رسانی و شفاف سازی مدیریت جدید و اظهار نظر حسابرس جدید شرکت انجام شود.

جمالی با تأکید بر اینکه اقدامات حقوقی و قضایی برای حمایت از سهامداران و تعقیب متهمان با قوت ادامه خواهد یافت، ادامه داد: طبق رویه جاری معاملات خارج از ساعات تنها در یک روز معاملاتی برگزار می‌شود اما برای مراجعه سهامداران و متقاضیان معامله مهلتی تعیین می شود تا با مراجعه به شرکت های کارگزاری و تکمیل فرم مربوطه برای انجام معامله ثبت نام کنند. سپس معاملات مربوط به تقاضاهای خرید و فروش در یک روز خارج از ساعت انجام می شود که در این خصوص شرایط و نحوه اقدام اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ