کد خبر: ۷۲۰۲۹
۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹

تحلیل آخرین آمار تولید و فروش سایپای ارزان شده/ افزایش تولید در بن رو

تحلیل آخرین آمار تولید و فروش سایپای ارزان شده/ افزایش تولید در بن رو

سایپا آمار و تولید فروش محصولات را در دو مقطع زمانی 9 ماهه و یک ماه آخر پاییز اعلام کرد و مدیرعامل این شرکت هم از افزایش تولید در سایت بن رو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سایپا که از 9 دی ماه بار دیگر به قیمت های کمتر از 100 تومانی هر سهم نزول کرده  و ارزان تر شده، آمار تولید و فروش محصولات برای دو مقطع زمانی 9 ماهه و یک ماه آخر پاییز را اعلام کرد.

به این ترتیب، "خساپا" از اول سال تا پایان آذر قادر به فروش 7.5 هزار میلیارد تومانی شده و در آذر هم بیش از 940 میلیارد تومان فروش کرده است.

براساس این گزارش، محسن جهرودی مدیرعامل سایپا هم در بازدید دیروز از شرکت بن رو اعلام کرد : بن رو یکی از شرکت های خوب گروه سایپا است که توان تولید خودرو در آن بالا بوده و با توجه به این توان بالا باید برای استفاده و بهره گیری از ظرفیت های موجود به نحو مناسب تری از آن بهره برداری کرد. این شرکت با دارا بودن سالن های تولید بدنه و مونتاژ جدید و استاندارد و تولید خودروهای لوکس می تواند با برنامه ریزی مناسب در راستای افزایش تولید با شتاب بیشتری حرکت کند و بر همین اساس می توان با افزایش شیفت های کاری و تبدیل یک شیفت به سه شیفت، افزایش تولید در این شرکت را به سرعت عملیاتی کرد.

در رابطه با آخرین آمار اعلامی ساپیا هم کارگزاری آبان در تحلیلی اعلام کرد این شرکت در ۹ ماه منتهی به آذر توانسته مبلغ فروش را با افزایش ۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۷.۵ هزار میلیارد تومان برساند که این مبلغ ۶۶ درصد درآمد پیش بینی شده برای سال مالی ۹۶ است.

تعداد فروش خودرو در سایپا در این دوره با افزایش ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۳۰۳ هزار دستگاه رسیده که این تعداد ۷۰ درصد مقدار فروش پیش بینی شده برای سال جاری است.

در حالی مقدار تولید تیبا در ۹ ماهه با افزایش ۵۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۲۵ هزار دستگاه رسیده که تعداد فروش این محصول به ۱۰۰ هزار دستگاه رسیده که این تعداد ۵۹ درصد مقدار فروش پیش بینی شده برای این محصول در بودجه است.

برای سال جاری شرکت پیش بینی کرده از فروش محصولات خانواده تیبا ۴.۲ هزار میلیارد تومان درآمد (۳۶ درصد کل مبلغ پیش بینی شده) داشته باشد که در ۹ ماهه ۲.۳ هزار میلیارد تومان آن محقق شده و این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۳ درصدی را تجربه کرده است.

مقدار تولید محصولات CKD در ۹ ماهه منتهی به آذر سال جاری  با افزایش ۷۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۳۵ هزار دستگاه رسیده است. تعداد فروش این محصول در این مدت به ۳۰ هزار دستگاه رسیده که این تعداد ۵۵ درصد مقدار فروش پیش بینی شده برای این محصول در بودجه است.

برای سال جاری شرکت پیش بینی کرده از فروش این گروه محصول ۳.۸ هزارمیلیارد تومان درآمد (۳۳ درصد کل مبلغ پیش بینی شده) داشته باشد که در ۹ ماهه ۲.۲ هزار میلیارد تومان محقق شده و این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۹:۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
0
پاسخ
گروه سایپا کلا تمام پس انداز ماهارو تو سهام خودش نابود کرد.کسی هم به داد ما نرسید فریادمونم کسی نشنید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ