کد خبر: ۷۳۱۰۹
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰

نماد شرکت تازه وارد امروز گشایش می شود/ عرضه ۳ درصد سهام برای کشف قیمت

نماد شرکت تازه وارد امروز گشایش می شود/ عرضه ۳ درصد سهام برای کشف قیمت

نماد سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس که مجددا" با سرمایه ۲۵۰ میلیارد تومانی در فرابورس درج شده ، امروز با عرضه حدود ۳ درصد سهام گشایش می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در پی درج مجدد نماد سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس در فرابورس، نماد این شرکت 250 میلیارد تومانی امروز در بازار پایه ج فرابورس گشایش و کشف قیمت می شود تا سپس زمینه انتقال به بازار عادی فرابورس فراهم شود.

در این رویداد  تا 3 درصد از سهام "وپسا" احتمالا" در محدوده 100 تا 103 تومانی هر سهم و با محدودیت حجمی 50 هزار سهمی (حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش) واگذار می شود.

براساس این گزارش، "وپسا" قرار بود با عرضه اولیه 10 درصدی در سوم تیر، اولین واگذاری سال جاری باشد اما در پی اعلام ابهاماتی در مورد وضعیت مالی و عملیاتی توسط برخی فعالان، مقرر شد این عرضه تا اطلاع ثانونی به تعویق بیفتد. پس از تعویق 7 ماهه ، این شرکت مجددا" در گروه پیمانکاری صنعتی در فهرست نرخ های بازار پایه فرابورس به عنوان دویست و شانزدهمین نماد معاملاتی درج شده است.

وپسا" در سال 95 و 96 به ترتیب سود هر سهم را 81 و 141ریال اعلام کرده که این تفاوت با اهمیت سودآوری به دلیل رشد سود سهام در شرکت ماشین سازه پارس و اعتماد ماشین آپادانا است. سود تلفیقی هر سهم نیز برای سنوات مورد اشاره به ترتیب 91 ریال و 154 ریال است.

در مجمع سالانه مربوط به سال مالی اسفند گذشته نیز که در 9 مرداد برگزار شد، 52 ریال سود به ازای هر سهم تقسیم شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ