کد خبر: ۷۳۱۶۷
۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳

۸۰ درصد نمایندگان مجلس با افزایش قیمت بنزین مخالفت کردند

۸۰ درصد نمایندگان مجلس با افزایش قیمت بنزین مخالفت کردند

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اعلام مخالفت۸۰ درصد نمایندگان با افزایش قیمت بنزین گفت: افزایش قیمت بنزین در صحن علنی همانند کمیسیون انرژی و تلفیق بودجه رای نمی آورد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حسن بهرام نیا با اشاره به افزایش قیمت حامل های انرژی در لایحه پیشنهای دولت در بودجه سال 97 به خانه ملت گفت: کمیسیون انرژی و کمیسیون تلفیق پس از بحث و بررسی ها با افزایش نرخ حامل های انرژی مخالفت کردند.حدود 80 درصد از نمایندگان معتقدند هرگونه افزایش قیمت حامل های انرژی با گفتمان حمایت از مردم مغایرت دارد و مخالف آن هستند.

وی با بیان اینکه مخالفت با افزایش قیمت حامل های انرژی حرکتی در راستای حمایت از مردم و نظام و انقلاب است، ادامه داد: این افزایش قیمت ارتباط مستقیم با گرانی، بیکاری و رکود دارد لذا دلسوزان نظام و انقلاب نباید احساسی تصمیم گرفته و باید براساس واقعیت ها تصمیم بگیرند.

این نماینده مجلس افزود: یکی از واقعیت های امروز جامعه ما این است که با هرگونه افزایش قیمت حامل های انرژی مخالفت شود لذا در صحن علنی مجلس نیز با تغییر و افزایش قیمت حامل های انرژی مخالفت می شود.

بهرام نیا با اشاره به طرح برخی مسائل درباره بنزین دو نرخی و سهمیه بندی بنزین تصریح کرد: دو نرخی شدن بنزین در مقام مقایسه با افزایش قیمت به عدالت نزدیک تر است اما در این زمینه نیز مخالفت هایی در مجلس وجود دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ