کد خبر: ۷۳۱۸۱
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳

دلایل توقف نماد ۳ شرکت و زمان و نحوه بازگشت به تابلو

دلایل توقف نماد ۳ شرکت و زمان و نحوه بازگشت به تابلو

شرکت های ذغالسنگ نگین طبس ، بیمه میهن و سرمایه گذاری مسکن الوند با اعلام رویدادهای مهم با توقف نماد روبرو شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان انتشار اطلاعیه های مهم شرکت ها در کدال، بیمه میهن از افزایش زیان از 17.9 به 26.7 میلیارد تومان خبر داد و با توقف نماد حداکثر دو روزه روبرو شد.

این رویداد ناشی از عدم تحقق حق بیمه صادره پیش بینی شده بود و "میهن" موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده است. زمان و نحوه بازگشت این شرکت با سرمایه بیش از 80 میلیارد تومانی حاضر در فرابورس معاقبا اعلام خواهد شد.

شرکت ذغالسنگ نگین طبس هم که با سرمایه 15 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد به دلیل تعدیل 62 درصدی سود هر سهم با توقف نماد روبرو شد و فردا بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت به تابلو باز خواهد گشت.

"کطبس" دلایل تعدیل بودجه پیش بینی شده سال جاری و افزایش فروش و سود را ناشی از تصویب افزایش قیمت 13 درصدی قیمت پایه ذغالسنگ از سوی کمیته پشتیبانی ذغالسنگ اعلام کرده که از مهرماه 96 مشروط به تبادل قرارداد و صدور صورتحساب از سوی خریدار نهایی ذغالسنگ کنسانتره (شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان) به بعد قابل اعمال است.

سرمایه گذاری مسکن الوند هم از مشارکت 50 درصدی در پروژه شکریه همدان با یکی از شرکت های هم گروه (شرکت سرمایه گذاری مسکن غرب) خبر داد و با توقف نماد مواجه و آماده بازگشت به فرابورس از ساعت 10 امروز شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ