کد خبر: ۷۳۲۳۵
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴

افشاگری شهردار تهران از قراردادها و عملکرد قالیباف و پولی صرف انتخابات شد

افشاگری شهردار تهران از قراردادها و عملکرد قالیباف و پولی صرف انتخابات شد

شهردار تهران با ارائه گزارش ۱۰۰ روزه و بررسی عملکرد قالیباف از قراردادهای شهرداری با ناجا که پول آن صرف انتخابات شد، افشاگری کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، محمدعلی نجفی در ارائه گزارش 100 روزه شهرداری با بیان اینکه متاسفانه در بررسی پرونده‌های شهرداری به مواردی از سوء استفاده برخوردیم که باید از طریق مراجع قضایی پیگیری شود،گفت: اواخر سال 95 شهرداری با یکی از شرکت‌های نیروی انتظامی قراردادی را در خصوص تدوین شاخص‌های ارزیابی عملکرد به مبلغ یک میلیارد تومان به امضاء رسانده که شاید ارزش واقعی آن حتی 10 میلیون تومان هم نبوده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه آخرین پرداخت به این موسسه اول مرداد سال 96 و پس از انتخابات بوده و 850 میلیون تومان به این قرارداد پرداخت شده،افزود: ما در بررسی‌های بیشتر دریافتیم یک قرارداد دیگر در تاریخ 2 مرداد سال جاری منعقد شده که در روز قرارداد پرداختی صورت گرفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این دو قرارداد مجموعا یک میلیارد و 430 میلیون تومان ارزش داشته،ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر متوجه شدیم درست است این مبلغ به حساب شرکت مذکور واریز شده اما تنها 173 میلیون تومان را به این شرکت داده و مابقی را به یک حساب دیگر که متعلق به رئیس دفتر یکی از معاونین قبلی بوده واریز کردند و این پول نیز خرج انتخابات شده است. فرد مذکور مکتوب اقرار کرده از 173 میلیون تنها 20 میلیون به وی تعلق گرفته و مابقی سهم دیگران بوده است.

نجفی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داده رقم بدهی ثبت شده شهرداری 29 هزار و 510 میلیارد تومان بوده، گفت: 22 هزار و 600 میلیون تومان نیز رقم بدهی ثبت نشده شهرداری است که پیش بینی کردیم حدود 8 هزار میلیارد تومان نیز بدهی احتمالی داریم و بر همین اساس بدهی این ارگان در حوزه ثبت شده، ثبت نشده و بدهی احتمالی حدود 52 هزار و 100 میلیارد تومان است که سه برابر بودجه فعلی شهرداری است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ