کد خبر: ۷۳۲۳۸
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴

خبر خوش برای 1.8 میلیون جامانده سهام عدالت
رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد:

خبر خوش برای 1.8 میلیون جامانده سهام عدالت

رئیس سازمان خصوصی‌سازی از تعیین تکلیف ۱.۸ میلیون‌ نفر افرادی که دعوت‌نامه سهام عدالت دارند اما به‌ هر دلیلی از ثبت‌نام نهایی سهام عدالت جا مانده‌اند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم،میرعلی اشرف پوری حسینی از تعیین تکلیف 1.8 میلیون‌ نفر افرادی که دعوت‌نامه سهام عدالت دارند اما به‌ هر دلیلی از ثبت‌نام نهایی سهام عدالت جا مانده‌اند،در آینده پس از پایان پروسه پرداخت سود خبر داد.

بنابراین گزارش،در سال ٨٥ طرحی با عنوان توزیع سهام عدالت به تصویب رسیده و اجرائی شد که بر اساس آن، قرار شد در مدت ١٠ سال، سود سهام اعطایی به مشمولان به‌جای پرداخت به آنها برای اقساط سهام کسر شود و پس از آن سهام‌داران بتوانند سهام عدالت را خرید‌و‌فروش کنند.

در این راستا، از سال ٨٥ تاکنون ٤٩‌میلیون‌و ٢٢٦ هزار نفر از افراد جامعه به‌عنوان مشمولان سهام عدالت شناسایی شده‌اند و به آنها سهام تعلق گرفته است. البته در این میان هستند افرادی که در مراحل اولیه اجرای این طرح، اقدام به ثبت‌نام و ارائه مدرک کرده‌اند، اما هنوز سهام عدالت به آنها اختصاص داده نشده که بر این اساس، سودی هم از این سهام عاید آنها نمی‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ