کد خبر: ۷۳۲۴۱
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴

چند آمار عجیب از قرارداد باورنکردنی مسی با بارسا

چند آمار عجیب از قرارداد باورنکردنی مسی با بارسا

چند آمار عجیب ، قرارداد جدید مسی با بارسا را باورنکردنی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شرق، دستمزد نجومی، رقم‌های باورنکردنی و واقعیت‌هایی درباره قرارداد اصلی مسی؛ اینها همگی تیتر روز گذشته رسانه‌های مختلف دنیا درباره قرارداد لئو مسی، ستاره آرژانتینی بارسا بود.

فوتبال لیکز که چندسالی می‌شود پرده از قراردادهای عجیب‌وغریب و پول‌شویی بازیکنان فوتبال می‌دهد به‌تازگی پرونده‌ای منتشر کرده که نشان می‌دهد دستمزد سالانه مسی صد ‌میلیون یورو است!

در این گزارش آمده برخلاف ادعای مطرح‌شده که دستمزد مسی در قرارداد جدیدش با بارسا ٤٠‌ میلیون یورو است، این بازیکن قراردادی چهار‌ساله به ارزش ٤٠٠‌ میلیون یورو با بارسا منعقد کرده. درباره جزئیات این قرارداد باید گفت که دستمزد سالانه لئو به صورت ناخالص ٧١‌ میلیون است که ضرب در چهار سال می‌شود و عدد ٢٨٤‌ میلیون یورو را برای این بازیکن در پی دارد.

علاوه‌بر‌این لئو زمان امضای قرارداد جدیدش ٦٣,٥‌ میلیون یورو «شیرینی» گرفته و ٧٠‌ میلیون هم بند وفاداری او است؛ به این معنی که اگر تا پایان قرارداد چهار‌ساله‌اش در بارسا بماند، ٧٠ ‌میلیون یورو دیگر هم خواهد گرفت. حالا جمع ٢٤٨ با ٦٣.٥ و این ٧٠‌ میلیون آخر رقم باورنکردنی ٤١٧ ‌میلیون یورو برای چهار سال را می‌دهد. البته این رقم‌ها بدون درنظرگرفتن پاداش‌هایی است که برای لئو در نظر گرفته یکی، دو نمونه از پاداش‌ها این است که در ازای قهرمانی در لیگ‌ قهرمانان اروپا ١٢ ‌میلیون یورو پاداش می‌گیرد یا اینکه اگر در ٦٠ درصد بازی‌های بارسا به میدان برود، ١.٩‌ میلیون یورو پاداش می‌گیرد.

البته درباره رقم دستمزد سالانه ٧١‌میلیونی مسی باید گفت که این رقم بدون درنظرگرفتن مالیات است که اگر مالیاتش پرداخت شود، آن وقت دستمزد خالص سالانه او (بدون دیگر بندهای قراردادش که همگی نجومی هستند) ٥٠‌ میلیون یورو خالص خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ