کد خبر: ۷۳۲۹۰
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵

عذرخواهی کارگزاری تنبیه شده از ۱۶ هزار مشتری بدون توضیح درباره علت
با صدور بیانیه ایی اعلام شد:

عذرخواهی کارگزاری تنبیه شده از ۱۶ هزار مشتری بدون توضیح درباره علت

کارگزاری آگاه با صدور بیانیه ایی از ۱۶ هزار مشتری عذرخواهی کرد اما هیچ توضیحی در مورد دلیل تنبیه شدن و صحت و سقم ارتباط با پرونده کنتورسازی نداد تا شایعات این موضوع همچنان پا برجا بماند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی محرومیت کارگزاری آگاه که به دستور سازمان بورس از 20 دی رخ داد، این شرکت از خرید کالا و اوراق و ایجاد موقعیت تعهدی جدید محروم شد و دبیرکل کانون کارگزاران بورس از رفع معاملات برخط این کارگزاری برای 16 هزار مشتری در روز گذشته به بورس پرس خبر داد.

براساس این گزارش، درحالی مسئولان نهاد ناظر ، کانون و ... حاضر به ارایه توضیح درباره علت این تصمیم نشده اند که مدیران کارگزاری آگاه هم تاکنون اطلاعاتی نداده اند.

در این میان ، کارگزاری آگاه امروز با صدور بیانیه ایی از مشتریان عذرخواهی کرد اما هیچ توضیحی در مورد دلیل تنبیه شدن از سوی سازمان بورس و صحت و سقم ارتباط با پرونده کنتورسازی نداد تا شایعات این موضوع همچنان پا برجا بماند.

متن بیانیه کارگزاری آگاه

روز چهارشنبه ۲۰ دی متاسفانه مشتریان ما با محدودیت خرید مواجه شدند. این محدودیت خرید در ساعت ده و نه دقیقه روز یکشنبه ۲۴ دی برطرف شد. همه همکاران و دوستان ما از همان لحظه رخداد محدودیت، آرام نداشتند و مذاکرات مدیران آگاه با سازمان بورس حتی در تعطیلات پایان هفته تا رفع محدودیت به‌صورت شبانه روزی ادامه داشت.

ما از اینکه مشتریانمان بابت این اتفاق دچار محدودیت و ناراحتی شده‌اند، واقعاً شرمنده‌ایم. با اینکه به محض اعمال محدودیت در سیستم معاملاتمان محدودیت را اطلاع‌رسانی کردیم، اما اگر در این کار به اندازه کافی سریع و شفاف عمل نکردیم هم بدلیل غافلگیر شدنمان بود، هم تلاش بی وقفه برای یافتن راه حل و هم اطلاع‌رسانی دقیق و قابل اتکا به‌دور از شایعات و اخبار نادرستی که احتمالاً به گوش شما هم رسیده است.

به لطف خدا و حمایت شما در کمتر از ۳ روز معاملاتی و پیش از ایجاد بحران، موفق به حصول توافق و رفع محدودیت شدیم، طی همین زمان شاهد اتفاقات تاثیرگذاری بودیم که ما را برای خلق ارزش بیشتر برای شما مصمم‌تر کرد. نامهربانی‌ها را بگذاریم کنار؛ تعصب مشتریانمان که با ما ایستادند و غیرت تک تک ۳۰۰ نفر همکارانمان در سراسر کشور فارغ از جایگاهشان برای دفاع از حقوق مشتریانمان، موهبت ارزشمندی است که میدانیم باید قدردانشان باشیم و با تمام توان بخاطرشان ایستادگی و تلاش کنیم.

در نهایت شما مشتریان به عنوان بزرگترین و مهمترین سرمایه ما، حق دارید همچنان ما را پاسخگو بدانید و ما نیز همچنان به شما متعهدیم. از این رو ضمن عرض پوزش مجدد، به اطلاع شما عزیزان می رسانیم:

۱- سقف تخفیف مصوب کانون کارگزاران (۲۵ درصد از کارمزد کارگزار) از روز چهارشنبه ۲۷ دی الی ۱۱ بهمن برای همه مشتریان، صرف‌نظر از سطح بآشگاه برقرار خواهد بود.

۲- همچنین درمدت مذکور (۲۷ دی الی ۱۱ بهمن) تمامی امتیازات ایجاد شده از محل معاملات با ضریب دو برابری محاسبه خواهد شد.

شایان ذکر است دو مورد مذکور، به صورت خودکار در بآشگاه مشتریان در بازه ۲۷ دی لغایت ۱۱ بهمن، برای مشتریان لحاظ خواهد شد.

ان‌شاءالله با اراده‌ای مصمم‌تر از قبل حاصل از اعتماد و حمایت شما، در مسیر خلق ارزش برایتان، ازهیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ