کد خبر: ۷۳۲۹۳
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵

احیای ۵۰۰ معدن با کمک ایمیدرو و دو شرکت بورسی و فرابورسی
رییس خانه معدن اعلام کرد:

احیای ۵۰۰ معدن با کمک ایمیدرو و دو شرکت بورسی و فرابورسی

رییس خانه معدن ایران از همکاری با ایمیدرو ، دو شرکت بورسی و فرابورسی گل گهر و میدکو و وزارت صنعت برای احیا۵۰۰ معدن کوچک و متوسط و ایجاد ۴۲۵ هزار فرصت شغلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا بهرامن با بیان اینکه تاکنون 3 الی 4 نشست در این زمینه برگزار شده به ایسنا گفت: خانه معدن یکی از اهرم‌های تفاهم‌نامه احیای معادن کوچک و متوسط است که از دیگر مجموعه‌هایی که در این طرح ورود کردند،میدکو است که اعلام کرده در معادن غیرآهنی ورود خواهد کرد.مجموعه گلگهر نیز با هدف تامین مواد اولیه فولادی خود به این طرح ورود کرده و به شکل خاص معادن آهنی را حمایت خواهد کرد.

وی افزود: دو تفاهم‌نامه برای احیای ۵۰۰ واحد کوچک و متوسط معدنی به امضاء خواهد رسید که یکی از آنها میان خانه معدن، ایمیدرو، میدکو و معاونت معدنی وزارت صنعت است و دیگری نیز میان خانه معدن، ایمیدرو، گلگهر و معاونت معدنی وزارت صنعت امضا می شود.

این فعال معدنی با اشاره به نحوه‌ سرمایه‌ گذاری در این طرح‌ها گفت: سیاست برای احیای این واحدهای زمین مانده معدنی استفاده از ابزارهای موجود است و در حقیقت قرار بر این است که این معادن برای از سرگیری فعالیت‌ها منابع مالی لازم را جهت احیاء از میدکو و گلگهر دریافت کنند.بازپس گیری منابع پرداخت شده برای شروع به کار مجدد واحدهای معدنی مدنظر به صورت دریافت مواد معدنی خواهد بود و در حقیقت قصد داریم با ایجاد بازار، این معادن را در ادامه فعالیت همراهی کنیم.

بهرامن درباره زمان‌بندی مربوط به اجرای این طرح گفت: تقریبا همه چیز برای آغاز به کار این طرح فراهم و حتی میدکو پیشنهاد خود را برای اجرایی شدن این طرح به ایمیدرو ارائه کرده که احتمالا تاکنون جواب دریافت کرده و به محض حصول تفاهم‌ نهایی این طرح به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ