کد خبر: ۷۳۳۳۷
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶

"زشگزا" با 349 تومان کشف قیمت شد/ آمار خریداران و یک زمزمه

با عرضه اولیه 20 درصد از شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، هر سهم آن 349 تومان کشف قیمت شد و خبری هم از سر و دست شکستن نبود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با آغاز فرایند عرضه اولیه 20 درصد از سهام شیر و گوشت زاگرس شهرکرد در بازار دوم معاملات فرابورس ، هر سهم این شرکت تازه وارد و کوچک ، 349 تومان (قیمت پایانی) کشف قیمت شد.

این عرضه شامل 16میلیون سهم با دامنه نوسان 340 تا 350 تومانی هر سهم و سهمیه حداکثر 130 سهمی بود اما با توجه به قیمت پایانی هرسهم و تخصیص سهام به سفارش های 340 تا 350 تومانی ، مانند عرضه های اولیه قبلی خبری از سر و دست شکستن برای خرید هر تعداد سهام و در نتیجه کاهش سهمیه اعلامی نبود.

به این ترتیب آمارهای ثبت شده نشان می دهد در مجموع 104 هزار و 643 سهامدار شامل 104 هزار و 137 حقیقی و 506 حقوقی حاضر به خرید 5.5 میلیارد تومان شده اند که میانگین خرید هر نفر 152 سهم است.

در این میان زمزمه هایی مبنی بر خرید حدود 1.5 میلیون سهم توسط دو متعهد خریدار شنیده شده که باید منتظر توضیح مسئولان بود.

شیر و گوشت زاگرس شهرکرد بعد از به پرداخت ملت، مبین وان کیش، هتل کوثر اصفهان ، چدن سازان ، های وب، تولید و صادرات ریشمک ، لیزینگ شرق ، آسیا سیر ارس ، پگاه آذربایجان شرقی ،فولاد کاوه جنوب و تامین سرمایه امید، دوازدهمین شرکت تازه وارد بازار سهام در سال جاری بشمار می رود.

این شرکت با سرمایه 8 میلیارد تومانی سود هر سهم سال مالی اسفند جاری را 482 ریال پیش بینی و در عملکرد نیمه اول سال هم 205 ریال را پوشش داده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ