کد خبر: ۷۳۳۷۷
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷

انتقاد تند معاون دادستان از دولت به دلیل رفع فیلتر تلگرام

انتقاد تند معاون دادستان از دولت به دلیل رفع فیلتر تلگرام

دبیر کمیته فیلترینگ از دولت به علت رفع فیلتر تلگرام شاکی بوده و بی تفاوتی قوه مجریه در قبال فعالیت مجرمانه تلگرام و اینستاگرام را نوبر، بی سابقه، شگفت انگیز و تأسف بار می داند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،عبدالصمد خرم آبادی که با استقبال از فیلتر شدن تلگرام، از کاهش ۹۰ درصدی فعالیت ایرانیان در این پیام‌رسان خبر داده و با استقبال از فیلترینگ آن گفته‌بود تلگرام باید خیلی زودتر از اینها فیلتر می‌شد‌، از دولت به علت رفع فیلتر تلگرام شاکی است و خود از پیام‌رسان سروش استفاده می‌کند.

وی طی یادداشتی در این پیام رسان اعلام کرد: بی تفاوتی قوه مجریه در قبال فعالیت مجرمانه تلگرام و اینستاگرام نوبر، بی سابقه، شگفت انگیز و تأسف بار است.آمارهایی که برخی از مسئولین درخصوص کاهش ۴۰ درصدی تراکنش های بانکی در زمان فیلتر تلگرام ارائه دادند، صحیح نیست.به نظر می رسد این آمارسازی‌ها برای توجیه رفع فیلتر غیرقانونی تلگرام و اینستاگرام است. نباید با ارائه آمار غلط مردم را به اشتباه انداخت.

تعداد تراکنش های بانکی اینترنتی بعد از فیلتر شدن تلگرام و اینستاگرام فقط 6.5 درصد کاهش داشته اما برعکس مبلغ تراکنش های بانکی اینترنتی در این مدت نه تنها کاهش نداشته بلکه ۵۲۰ میلیارد تومان نسبت به مدت مشابه قبل از فیلتر تلگرام افزایش داشته که نشان می دهد در مورد مشاغل موجود در این شبکه بزرگنمایی شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ