کد خبر: ۷۳۴۰۶
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹

همراه اول از فروش دیتا درآمد ۲۰ برابری کسب کرد
مدیرعامل سابق:

همراه اول از فروش دیتا درآمد ۲۰ برابری کسب کرد

مدیرعامل سابق همراه اول با ارائه آمارهایی از عملکرد ۱۲ ساله خود در این مجموعه گفت: با رشد هزار برابری ترا در دیتا طی ۴ سال گذشته وکسب مقام اول در ایران، درآمد ما ۲۰ برابر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، وحید صدوقی در مراسم تودیع و معارفه مدیران شرکت مخابرات با بیان این‌که در ۱۲۳۱ شهر شبکه ۴G راه‌اندازی شده، گفت: طی چهار سال گذشته چیزی حدود ۲۰ هزار سایت راه‌اندازی شد که تقریبا بسیاری از رکوردها را شکست. غیر از چین، همراه اول اولین اپراتور در زمینه راه‌اندازی سایت‌ها است.

وی با تقدیر از تلاش‌های همکاران در طول دوره ریاست ۱۲ ساله در اپراتور همراه اول ادامه داد: اگر آمار فاز ۶ و ۷ برنامه پنجم توسعه را نگاه کنید ۵۹ هزار سایت را راه‌اندازی کرده‌ایم،در تمامی نقاط ارائه خدمات نسل ۲ و ۴ اینترنت را داریم.میانگین عمر تجهیزات شبکه همراه اول دو تا سه سال است،در چهار سال گذشته حدود ۱۴۰۰ ترا در دیتا رشد داشته‌ایم که از این نظر در ایران مقام اول را داریم و علی‌رغم رشد هزار برابری ترا، درآمد ما ۲۰ برابر شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این چند سال درآمد ما هر سال در حوزه دیتاها دو برابر شده، اظهار داشت: سال جاری نیز احتمالا ۳۶۰۰ میلیارد تومان درآمد در بخش دیتا خواهیم داشت. در حال حاضر ۹۳.۵ میلیون سیم‌کارت همراه اول واگذار شده که از این تعداد ۵۰ میلیون سیم کارت فعال است. این آمار در حالی است که در سال ۸۴ تنها ۸.۵ میلیون سیم‌کارت رجیستر شده بود.

صدوقی با بیان اینکه در حال حاضر در همراه اول حدود ۱۷۰۰ کارمند داریم،افزود: اینها بزرگترین سرمایه همراه اول هستند. اگر همراه اول تا حالا توانسته موفق باشد فقط و فقط به خاطر همت و تعلق خاطر این نیروی انسانی فعال بوده است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ