کد خبر: ۷۳۴۱۱
۰:۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰

لغو مجمع

لغو مجمع "تکنو" + زمان مجمع فوق العاده بانک بورسی و ۳ شرکت

مجمع عادی بطور فوق العاده شرکت تکنوتار لغو و زمان برگزاری مجامع سالانه و فوق العاده بانک کارآفرین، سیمان لار سبزوار، بالاست و تراکتور سازی ایران اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در پی اتمام دوره مالی منتهی به شهریور سال جاری،شرکت فرابورسی سیمان لار سبزوار زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد.

همچنین شرکت های بورسی و فرابورسی بانک کارآفرین جهت تصویب صورت های مالی سال گذشته،مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن جهت تصمیم گیری برای افزایش سرمایه و تراکتور سازی ایران  برای انتخاب اعضای هیات مدیره به مجمع فوق العاده می روند.

در این بین،مجمع عادی بطور فوق العاده شرکت بورسی تکنوتار که قرار بود یک بهمن برگزار شود،لغو و و تصمیم گیری درخصوص انتخاب اعضای هیئت‌مدیره به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام میشود،موکول شد.

بانک کارآفرین به دو علت عدم ارائه گزارش فعالیت ماهانه آذر و عدم ارائه صورتهای مالی 6 ماهه حسابرسی شده مشمول فرایند تعلیق شده است.شرکت مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن معروف به بالاست نیز با سرمایه 8 میلیارد تومانی،مجوز افزایش سرمایه 88 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد. "بالاس" این تامین مالی را را از محل جذاب سود انباشته تامین می کند تا جهت اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه ای انجام شده،اعمال کند.

سیمان لار سبزوار(مجمع سالانه): ساعت 9 روز سه شنبه 17 بهمن در تالار کاشفی سبزوار

بانک کار آفرین(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 9 روز چهارشنبه 11 بهمن در پژوهشگاه نیرو

مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن(مجمع فوق العاده): ساعت 9:30 روز شنبه 7 بهمن در موسسه خیریه محک

تراکتور سازی ایران(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 15 روز یکشنبه 8 بهمن در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ