کد خبر: ۷۳۴۲۷
۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰

توقف و بازگشایی 6 نماد + گزارش بزرگترین شرکت بورس و 6 سهم دیگر

توقف و بازگشایی 6 نماد + گزارش بزرگترین شرکت بورس و 6 سهم دیگر

نماد 6 شرکت بورسی توقف و آماده بازگشایی شده و گزارش میاندوره ایی بزرگترین شرکت بورس ایران به همراه 6 شرکت منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز نماد شرکت های پتروشیمی پردیس ، سیمان صوفیان و کالسیمین و داروسازي‌ سينا به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت بسته شد.

قرار است "شپدیس" فردا بدون محدودیت دامنه نوسان و "فاسمین" ، سصوفی و دسینا" امروز با محدودیت دامنه نوسان قیمت به تابلو باز گردند.

همچنین امروز سه نماد "کچاد ، شیراز و لبوتان" با محدودیت دامنه نوسان آماده بازگشایی شدند.

در این میان گزارش عملکرد 6 ماهه بزرگترین شرکت بورس ایران از لحاظ ارزش روز بازار یعنی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به همراه عملکرد 9 ماهه شرکت های چادرملو، سایپا دیزل، فرآوری مواد معدنی ایران،ملی سرب و روی ، پتروشیمی شیراز و لابراتوارهای سینادارو منتشر شد.

به این ترتیب "فارس" در دوره 6 ماهه منتهی به 30 آذر به ازای هر سهم 2 ریال زیان شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 80 کاهش داشته است.  این شرکت طبق گزارش 3 ماهه برای سال مالی 31 خرداد آینده به ازای هر سهم 822 ریال سود پیش بینی کرده است.

"کچاد" هم که از چهارشنبه گذشته با توقف نماد روبرو شده ، در دوره 9 ماهه سال جاری، به ازای هر سهم 209 ریال معادل 67 درصد سود محقق کرده است. این شرکت سرمایه اسمی را با 19 درصد افزایش به 3.35 هزار میلیارد تومان رسانده و با لحاظ سرمایه جدید، نسبت به مدت مشابه سال قبل در سود هرسهم 12 درصد رشد داشته ولی سود خالص رشد 34 درصد داشته است.

"خکاو" هم در عملکرد 9 ماهه به ازای هر سهم 510 ریال زیان محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل  22 درصد نشان می دهد. این زیرمجموعه 263 میلیارد تومانی سایپا،  طی سه فصل قبل ، پیش بینی فعلی سال مالی جاری را 309 درصد پوشش داده است.

"فرآور و فسرب" هم به ازای هر سهم 1,827 و 113 ریال سود معادل 87 و 77 درصد محقق کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 144 و 304 درصد رشد نشان می دند داشته است.

"شیراز" نیز که درآمد هر سهم سال جاری را 45 ریال زیان پیش بینی کرده ، در عملکرد 9 ماهه به ازای هر سهم 259 ریال زیان شناسایی کرده است.

"دسینا" هم در پایان آذر ماه قادر به تحقق 1,430 ریال از سود  معادل 62 درصد شده که 7 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ