کد خبر: ۷۳۴۵۲
۱۵:۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰

ساخت مجدد پلاسکو دهه فجر کلید می‌خورد/ دلیل تعلل در ساخت

ساخت مجدد پلاسکو دهه فجر کلید می‌خورد/ دلیل تعلل در ساخت

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از تاخیر در ساخت مجدد پلاسکو گفت: اخذ مجوزهای لازم از شهرداری دلیل تعلل در ساخت این ساختمان بوده که از دهه فجر عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،قلی الله قلی زاده با اشاره به سالگرد حادثه پلاسکو از بی توجهی به ساخت مجدد این ساختمان انتقاد کرد و به خانه ملت گفت: طبق رایزنی های صورت گرفته عملیات عمرانی این ساختمان همزمان با دهه فجر آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم از سوی بنیاد مستضعفان برای ساخت مجدد ساختمان پلاسکو انجام شده، افزود: تعلل صورت گرفته در ساخت مجدد این ساختمان به علت اخذ مجوزهای لازم از سوی شهرداری بوده است.شهرداری باید با رعایت ضوابط و شرایط موجود هر چه زودتر مجوز ساخت این ساختمان را صادر کند.امیدواریم عملیات ساخت طبق وعده داده شده در دهه فجر آغاز شود.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوال چرا تاکنون خاطیان و مقصران در حادثه پلاسکو مشخص نشده و گزارشی در خصوص آنها به مردم داده نشده،گفت: رسیدگی ها ادامه دارد و هر نوع گزارشی درخصوص تخلف صورت گرفته به قوه قضاییه ارسال می شود.علت تاخیر در گزارش دهی به مردم این است که هنوز بررسی ها در این باره نهایی نشده و تصمیم گیری بدون بررسی همه جوانب کار درست نیست.

قلی زاده ادامه داد: به طور حتم پس از بررسی همه جوانب موضوع اطلاع رسانی دقیق در خصوص تخلف صورت گرفته در حادثه منتج به پلاسکو به مردم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ