کد خبر: ۷۳۵۰۰
۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲

بلوک ۷۸.۴ درصدی شرکت زیانده برای سومین بار عرضه می شود
توسط سازمان خصوصی سازی انجام می شود:

بلوک ۷۸.۴ درصدی شرکت زیانده برای سومین بار عرضه می شود

سازمان خصوصی سازی به وکالت از مالک ۸۷ درصدی حمل و نقل بین المللی خلیج فارس برای سومین بار در سال جاری اقدام به عرضه ۷۸.۴ درصد سهام این شرکت بورسی کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان خصوصی سازی که بعد از فروش سخت سال گذشته 87 درصد حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، تاکنون دو بار اقدام به عرضه 78 درصد از سهام این شرکت زیانده بورسی کرده اما ناکام مانده ، برای سومین بار تلاش می کند تا شاید قادر به فروش این بلوک مدیریتی شود.

به این ترتیب در پی عدم فروش این بلوک در 16 آبان و 13 آذر سال جاری ، مقرر شده 273 میلیون و 528 هزار سهم "حفارس" ، 15 بهمن به وکالت از شرکت احیا گستر هرمز روانه میز فروش شود.

در این عرضه که توسط کارگزاری فیروزه آسیا انجام می شود، قیمت پایه هر سهم 275 تومان (در دو عرضه قبل 400 و 470 تومان) و با شرایط 10 درصد نقد و مابقی اقساط تعیین شده است.

شرکت احیا گستر هرمز 29 اردیبهشت سال گذشته و در چهارمین عرضه اقدام به خرید عمده 87 درصد از سهام شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس کرده بود.

در آن عرضه سه متقاضی از سوی کارگزاری های سهم آشنا، بانک دی و مفید وارد رقابت شده بودند که بعد از دو روز رقابت و رشد قیمت هر سهم از 3378 ریال پایه به 3602 ریال، توسط کارگزاری سهم آشنا به صورت 10 درصد نقد و به ارزش تقریبی 105 میلیارد تومان معامله شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ