کد خبر: ۷۳۵۰۷
۱۰:۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲

آماری از ارتباط مالی 19 بانک بورسی و دولتی با صندوق توسعه
برای تسهیلات ۱۲ هزار میلیارد تومانی مشخص شد:

آماری از ارتباط مالی 19 بانک بورسی و دولتی با صندوق توسعه

طی ۹ ماه سال جاری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان به حساب ۱۹ بانک بورسی و دولتی طرف قرارداد عاملیت صندوق توسعه ملی واریز شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، ارائه تسهیلات صندوق توسعه ملی از روش های مختلفی از جمله عاملیت ارزی، ریالی و سپرده‌گذاری ریالی در بانک ها انجام می‌شود. بر اساس جزییات گزارش منتشر شده از عملکرد صندوق توسعه تا 9 ماهه نخست سال جاری، در بخش عاملیت ریالی تاکنون قرارداد بیش از 21 هزار میلیارد تومان عاملیت با 19 بانک منعقد شده است.

از مبلغ 21.1 هزار میلیارد تومان قرارداد منعقد شده با بانک ها،56 درصد جذب شده که بر این اساس رقم واریزی به حساب 19 بانک برابر 11.8 هزار میلیارد تومان است.

بانک کشاروزی با قرارداد عاملیت 6.5 هزار میلیارد تومانی در صدر فهرست 19 بانک طرف قرارداد با صندوق توسعه ملی قرار دارد. 77 درصد از این منابع جذب شده که رقم واریز شده به حساب این بانک برابر با 5 هزار میلیارد تومان است.

بر این اساس، 55 درصد قراردادهای عاملیت در بخش آب و کشاورزی و 45 درصد با بخش صنعت و معدن منعقد شده است. این درحالی است که 61 درصد مبالغ واریزی در بخش آب و کشاورزی بوده است. بر این اساس عملکرد 77 درصدی بانک کشاورزی در جذب مبالغ قراردادهای عاملیت قابل توجه است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ