کد خبر: ۷۳۵۰۹
۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲

توقف پارسان و یک شرکت به دلیل تعدیل ۳۷ درصدی + توضیح ۳ شرکت بورسی

توقف پارسان و یک شرکت به دلیل تعدیل ۳۷ درصدی + توضیح ۳ شرکت بورسی

توقف نماد پارسان تکرار و فرآورده های نسوز هم با اعلام تعدیل ۳۷ درصدی سود از تابلو خارج شد و ۳ شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، فولاد امیرکبیرکاشان و شکر هم توضیح دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از شروع معاملات امروز بورس، نماد دو شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان و فرآورده های نسوز ایران به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بسته و مقرر شد نماد فردا بدون محدودیت دامنه نوسان باز شود.

در این میان نماد "پارسان" شنبه به دلیل رشد حدود 23 درصدی سود ( از 1.2 به 1.5 هزار میلیارد تومان ) بسته شده و قرار بود باز شود. این هلدینگ با سرمایه بیش از 4 هزار میلیارد تومانی اعلام کرد این رشد عمدتاً ناشی از افزایش سود و سود تقسیمی پیش بینی شده شرکتها است.

توقف "کفرا" هم به علت تعدیل مثبت 37 سود سال مالی جاری بوده و این شرکت 37.2 میلیارد تومانی اعلام کرد: بدلیل افزایش فروش شرکت در سه ماهه سوم سال96 نسبت به بودجه پیش بینی شده و همچنین برآورد عملکرد ماه های آتی بر مبنای اطلاعات عملکردی، رشد سود خالص نسبت به پیش بینی سال مالی منتهی به اسفند 96 برابر 37درصد خواهد بود. این افزایش عمدتاً ناشی از بهبود جذب سفارشات و افزایش تولید و فروش آجرها ،کاهش بهای تمام شده ، ترکیب مناسب جذب سفارشات با ارزش افزوده بالاتر و مدیریت کاهش مصرف انرژی می باشد که منجر به افزایش سود خالص هر سهم از مبلغ 442 ریال به مبلغ 607 ریال خواهد بود.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نیز اعلام کرد افزایش سرمایه 33 درصدی (از 273.2 به 364.3 میلیارد تومان) هیچ گونه تاثیری بر پیش بینی سود خالص سال مالی جاری نخواهد داشت.

علاوه بر این دو شرکت فولاد امیرکبیرکاشان و شکر نیز توضیحاتی در مورد سود سال مالی اسفند جاری و شهریور آینده داده اند که به شرح زیر است:

فولاد امیرکبیرکاشان

شرکت شکر

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ