کد خبر: ۷۳۵۵۳
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۳

آمار جدید از اعلام شماره شبا مشمولان سهام عدالت
درپی واریز سود مرحله اول رخ داد:

آمار جدید از اعلام شماره شبا مشمولان سهام عدالت

سازمان خصوصی سازی درپی واریز سود مرحله اول سهام عدالت از مشمولان سهام عدالت درخواست کرد مابقی مشمولان نیز شماره شبا را اعلام کنند که در این راستا بیش از ۲ میلیون شماره درج شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: از زمان واریز مرحله نخست سود سهام عدالت به حساب مشمولان تا کنون بیش از 2 میلیون شماره شبای حساب بانکی توسط مشمولان در سامانه این سهام درج شده که پس از راستی آزمایی و تائید، سود سهام عدالت این مرحله در بازده زمانی مربوط به گروه های مشمولین به حساب آنها واریز خواهد شد.

بنابراین گزارش، بر اساس مرحله دوم ساماندهی سهام عدالت، قرار است سود سال مالی 95 شرکتهای سرمایه پذیر طی دو یا سه مرحله به حساب مشمولان واریز شود.سود مرحله اول سهام عدالت در چند روز گذشته، به حساب مشمولانی واریز شده که شماره شبا را در سامانه سهام عدالت وارد کرده و مورد تائید قرار گرفته است.

بر این اساس،آن دسته از مشمولانی که تا کنون اقدام به درج شماره شبای حساب بانکی در سامانه سهام عدالت نکرده اند، لازم است برای دریافت سود سهام اقدام به درج ان در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir کنند تا پس از راستی آزمایی از سوی بانکها، سود مربوطه به سال مالی 95 شرکت های سرمایه پذیر به حساب آنها واریز شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ