کد خبر: ۷۳۶۰۷
۱۱:۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۴

کمک ۱.۵ میلیاردی شهرداری به حسینیه و مداح معروف پیگیری می شود
با دستور شهردار تهران:

کمک ۱.۵ میلیاردی شهرداری به حسینیه و مداح معروف پیگیری می شود

در پی انتشار گزارشی با عنوان کمک ۱.۵ میلیاردی شهرداری منطقه ۵ به یک حسینیه و مداح معروف در برخی رسانه ها، شهردار تهران دستور پیگیری گزارش مذکور را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویداد 24،در پی انتشار گزارشی با عنوان کمک میلیاردی شهرداری به یک حسینیه و مداح معروف در برخی رسانه ها مبنی بر کمک‌های مالی شهرداری منطقه ۵ برای ساخت حسینیه‌ای در این منطقه، به دستور محمدعلی نجفی گزارشی پیرامون این موضوع تهیه شد.

وی دستور پیگیری جدی موضوعات مطروحه در گزارش مذکور که گویای تخلفات ساختمانی و مالی در فرایند احداث حسینیه مورد اشاره بوده را به معاون شهرسازی و معماری و معاون مالی و اقتصاد شهری صادر کرده است.

این مقام مسئول از معاون مالی و اقتصاد شهری درخواست کرد با توجه به کمبود شدید منابع و اولویت موضوعات دیگر، مشخص شود چطور 80 درصد اعتبار این پروژه در 6 ماه نخست سال پرداخت شده است.

بر اساس دستور نجفی، سازمان بازرسی شهرداری موظف شده پرونده افرادی که در دو موضوع تخلفات احتمالی مالی و ساختمانی ملک مذکور دخالت داشته‌اند را به هیات رسیدگی تخلفات اداری منعکس کند.

بنابراین گزارش،پیش از این یاشار سلطانی با انتشار اسنادی مدعی شد شهرداری منطقه 5 تهران مهرسال جاری کمک 1.5 میلیارد تومانی را به حساب حسینه ریحانه الحسین واریز کرده است. نام این حسینیه با اسم مداح معروف، مجید بنی فاطمه گره خورده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ