کد خبر: ۷۳۶۰۸
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۴

زمان باز خرید سهام

زمان باز خرید سهام "آکنتور" تمدید شد

معاون بازار شرکت بورس تهران با صدور اطلاعیه دوم، از تمدید زمان باز خرید سهام شرکت کنتورسازی با 3 شرط خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی تصمیم به خرید سهام شرکت کنتورسازی ایران که از 13 شهریور سال گذشته متوقف و با حاشیه های زیادی همراه بوده، سهامداران حقیقی این شرکت از می توانستند با مراجعه به شرکت های کارگزاری ، اقدام به سفارش با قیمت 21 هزار و 75 ریال هر سهم کنند تا بعداز 5 روز کاری و تجمیع سهام، توسط دو بانک ( بانک‌های اقتصاد نوین و پاسارگاد) خریداری شود.

براساس این گزارش، مهلت 5 روزه درحالی سه شنبه گذشته 26 دی به پایان رسید و از چهارشنبه پیش سهام "آکنتور" آماده بازگشایی نماد برای انجام معامله خاص شده بود.

حال آخرین تحول این موضوع با انتشار اطلاعیه دوم بورس همراه شده و معاون بازار شرکت بورس تهران اعلام کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از ساعت معاملاتی،سهامداران حقیقی این شرکت می توانند مجددا برای فروش سهام خود علاوه بر فروش مرحله قبل مطابق شرایط ارائه شده با مراجعه به یکی از نزدیک ترین شعب کارگزاری عضو شرکت بورس تهران،نسبت به ارائه دستور فروش و تکمیل تعهد نامه واگذاری سهام اقدام کنند.

کارگزاران باید از روزجاری تا روز چهارشنبه 11 بهمن به مدت 6 روزکاری نسبت به دریافت دستور فروش و فرم تعهد مربوطه از متقاضیان طبق شرایط زیر اقدام کنند.

شرایط قیمت و حداکثر تعداد سهام قابل فروش از هر کد سهامداری حقیقی:

امکان فروش از هر کد سهامداری حقیقی حداکثر 3 هزار سهم است.

نوع سفارش فروش از نظر اعتبار زمانی،بدون محدودیت است.

امکان ارسال سفارش وجود ندارد.

بنابراین گزارش،تاریخ و زمان ورود سفارش های فروش در نماد "آکنتور2" به سامانه معاملات  متعاقبا طی پیام ارسالی از سامانه معاملات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ