کد خبر: ۷۳۶۵۰
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۷

پیش بینی تولید پژو ۲۰۰۸ برای دو ماه پایانی و سال آینده

پیش بینی تولید پژو ۲۰۰۸ برای دو ماه پایانی و سال آینده

مدیرعامل ساپکو با اعلام تولید بیش از هزار دستگاه پژو ۲۰۰۸ تا دی ، پیش بینی تولید این محصول جدید ایران خودرو برای دو ماه پایانی و سال آینده را پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایکوپرس،‌ حسین نجاری در نشست یک روزه با حضور مدیران پژو و ایکاپ و نمایندگان تامین کنندگان برگزیده با بیان اینکه نخستین مرحله ارزیابی ها انجام شده و مراحل بعدی بروز رسانی نیز به زودی آغاز خواهد شد، اظهار داشت: مشارکت سازندگان داخلی در ارزیابی ها از تمایل آنها برای پیشرفت و ارتقا برای همکاری با ایکاپ حکایت دارد.

وی از تولید بیش از هزار دستگاه پژو 2008 تا دی ماه خبر داد و افزود: تولید این خودرو در بهمن ماه 2500 دستگاه و در اسفند نیز 2500 دستگاه خواهد بود و برنامه تولید 26.2 هزار دستگاه از این خودرو در سال 97 در دستور کار قرار گرفته است.

نجاری بر دستیابی به اهداف مورد نظر ایکاپ در این پروژه درخصوص رقابتی شدن کیفیت،‌ قیمت و زمان تحویل تاکید و اظهار امیدواری کرد این همکاری مشترک (JV) با پژو به زنجیره تامین در ایران تبدیل شود،از قطعه سازان داخلی نیز انتظار داریم برای افزایش عمق ساخت داخل و ارتقای کیفیت،‌ تمامی توان را به کار گیرند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ