کد خبر: ۷۳۶۹۱
۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۸

مدارس تهران و چند شهر تعطیل شد/ پیش بینی هوا و اطلاعیه فرودگاه امام

مدارس تهران و چند شهر تعطیل شد/ پیش بینی هوا و اطلاعیه فرودگاه امام

امروز یکشنبه مدارس تهران و چند شهر دیگر ایران تعطیل شد و فرودگاه امام اطلاعیه ایی صادر کرد. سازمان هواشناسی هم پیش بینی کرد بارش برف در تهران و چند استان دیگر ادامه دار باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  در پی بارش برف سنگین طی شب گذشته و امروز ، مدارس استان های تهران (نوبت صبح )، همدان، مشهد، قم ، گلستان و... تعطیل اعلام شد.

سازمان هواشناسی کشور هم پیش بینی کرد، امروز یکشنبه بارش برف گاهی با وزش باد شدید در گیلان، مازندران، گلستان، غرب خراسان شمالی، البرز، تهران، جنوب مرکزی، قم، اصفهان، شمال چهارمحال و بختیاری، سمنان، غرب یزد و بخش‌های مرکزی خراسان رضوی رخ می‌دهد.دریای‌خزر هم امروز مواج و طوفانی خواهد بود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان این‌که بارش برف همراه با وزش باد شدید به خصوص در جاده‌های کوهستانی شمال غرب، دامنه‌های البرز در شمال، شمال‌شرق و دامنه‌های زاگرس در غرب و در استان‌های یاد شده موجب لغزندگی جاده و کاهش دید خواهد شد، توصیه کرد : برای حفظ ایمنی و اجتناب از خسارت‌های احتمالی،ضمن بکارگیری تمهیدات لازم و رعایت ایمنی، وسایل نقلیه به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

همچنین فرودگاه امام در اطلاعیه ایی اعلام کرد: با توجه به بارش شدید برف و کولاک و همچنین کاهش دید افقی زیر ۲۰۰ متر تا ساعت ۱۰ صبح امروز هشتم بهمن ماه تمامی پروازها با تاخیر مواجه هستند. لذا مسافران بعد از ساعت یادشده با تماس به شرکت هواپیمایی مربوطه و یا قبل از مراجعه به فرودگاه با شماره تلفن های ۰۲۱۵۱۰۰۱ و ۰۹۶۳۳۰ مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تماس حاصل کرده و از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ