کد خبر: ۷۳۷۷۹
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰

آخرین خبر بانک صادرات قبل از برگزاری دو مجمع یکشنبه آینده

آخرین خبر بانک صادرات قبل از برگزاری دو مجمع یکشنبه آینده

بانک صادرات در آخرین خبر قبل از برگزاری دو مجمع یکشنبه آینده اعلام کرد با افزایش 10 درصدی درآمدهای ناشی از فعالیت‌های ارزی روبرو شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس بانک صادرات که با سرمایه 5.7 هزار میلیارد تومانی از تیر سال گذشته با توقف نماد روبرو بوده و به تازگی زمان دو مجمع سالانه و فوق العاده را برای 15 بهمن تعیین کرده ، از افزایش 10 درصدی فعالیت‌های ارزی در سال جاری و نسبت به سال 92 خبر داد و اعلام کرد آمار فعالیت‌های ارزی شبکه از سال ٩٢ تا پایان آذر سال ٩٦ نشان می دهد سودآوری در بخش درآمد‌های کارمزدی از محل ارائه خدمات متنوع ارزی به مشتریان داخل و خارج همچنان مسیر افزایشی را حفظ کرده به نحوی که نسبت به سال ٩٢، جمع کل کارمزد‌های دریافت‌شده در سال ٩٣ قریب به ٤٨ درصد، سال ٩٤ بیش از ٧٧ درصد و سال ٩٥ بیش از ٢٣ درصد افزایش را ثبت کرده است.

جمع کارمزد‌ها و درآمد‌های خدمات ارزی "وبصادر" از این محل طی سال‌های دولت یازدهم و ٩ ماه ابتدای سال‌جاری روند مثبتی داشته و از میزان قریب به ٣٩٣ میلیارد تومان در سال ٩٢ در سال‌های ٩٣، ٩٤، ٩٥ و ٩ ماه ابتدای سال ٩٦به ترتیب به ٥٨١.٣ میلیارد، ٦٩٥.٦ میلیارد، ٤٨٥ میلیارد و ٤٣٣.٥ میلیارد تومان رسیده و تداوم روند درآمدزایی در این بخش چشم‌انداز مثبت را حفظ خواهد کرد.

بنا برهمین گزارش، کارمزد‌های دریافت شده از انواع خدمات ارزی از جمله گشایش اعتبار، حوالجات، خرید و فروش ارز، تعهد اعتبارات مدت‌دار و اقساط فاینانس، ثبت سفارش، ضمانت‌نامه، سوئیفت و پست و تلگراف، اوراق مشارکت ارزی امانی و درآمد حاصل از فروش اوراق مشارکت ارزی بوده است.

این بانک بورسی طی سال‌های مورد اشاره در بخش منابع ارزی از قبیل منابع جاری، پس‌انداز، سپرده مدت‌دار، پیش‌دریافت از مشتریان بابت اعتبارات اسنادی دیداری و مدت‌دار، سپرده ارزی دیداری بانک‌های ایرانی و سپرده‌های نقدی ضمانت‌نامه‌ها نیز روند روبه افزایشی داشته به نحوی که مبلغ ١١٩٣ میلیون دلاری سال ٩٥ نسبت به سال ٩٢ بیش از ٤٠ درصد رشد یافته است. همچنین مبالغ ارزی قریب به ١١٠٠ میلیون دلاری ٩ ماه منتهی به پایان آذر سال‌جاری رشد ٣٠ درصدی نسبت به سال ٩٢ را نشان می‌دهد که این روند تا پایان سال‌جاری نیز افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
3
0
پاسخ
دو ساله پول مارو بلوکه کردن اخرشم معلوم نیست سهمی روکه 130 تومن 4 سال پیش خریدیم چند باز میشه.کجای این بورس اسلامی است؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ