کد خبر: ۷۳۸۷۱
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳

تفاهم شرکت بورسی با ۲ شرکت برای واگذاری اینترنت خانگی
وزیر ارتباطات خبر داد:

تفاهم شرکت بورسی با ۲ شرکت برای واگذاری اینترنت خانگی

وزیر ارتباطات با ارائه توضیحاتی درباره انحصار شرکت مخابرات در واگذاری اینترنت خانگی، از تفاهم قراردادی با ۲ شرکت دیگر در این زمینه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدجواد آذری جهرمی در توضیح سوالات مکرر کاربران در صفحه اینستاگرام اعلام کرد: در مورد وجود انحصار برای شرکت مخابرات در واگذاری اینترنت خانگی، همانگونه که قبلا عرض کرده بودم با توجه به مصوبه 266 کمیسیون تنظیم مقررات و لزوم اصلاح این رفتار،این شرکت تاکنون با دو شرکت دیگر به تفاهمات قراردادی رسیده و با ابلاغ آن به استان ها شرایط برای خرید سرویس از این شرکت ها فراهم شده، سازمان تنظیم مقررات موظف شده بر نحوه اجرای این مصوبه نظارت کند، در صورت وجود مشکل گزارش آن به سامانه 195 در پیگیری موثر خواهد بود.

وی درباره تعرفه جدید مشترکین کم مصرف نیز گفت: در تعرفه جدید، مشترکین کم مصرف که پهنای باند بالا نیاز دارند، فاقد انتخاب مناسب هستند که برای رضایت این دسته از کاربران، پیشنهادهایی در حال بررسی است و تلاش می کنیم تا فروردین ماه به نتیجه نهایی برسد.

این مقام مسئول درباره کیفیت بازی های برخط نیز توضیح داد: در مورد بهبود کیفیت بازی های برخط، علاوه بر اینکه کیفیت این بازی ها مورد پایش دائمی قرار گرفته تا شرایط نسبی فعلی تثبیت شود،گروهی مشغول به مذاکره و پیگیری هستند تا بهبود مناسبی حاصل شود.

آذری جهرمی گفت: در تعرفه جدید، شرکت ها موظف هستند ابتدا از اینکه سرعت مورد تقاضای مشترک قابل واگذاری است اطمینان حاصل کرده و سپس نسبت به دائری اقدام کنند. دائری سرویس، بدون حصول اطمینان از سرعت تخلف است و سازمان تنظیم مقررات موظف شده بر حسن اجرای مصوبه نظارت کند.

وی درباره نیم بها بودن استفاده از سایت های داخلی توضیح داد: فهرست سایت های داخلی که نیم بها محاسبه می‌شوند، در مصوبه آمده که تمامی سایت هایی که در داخل میزبانی می‌شوند باید نیم بها محاسبه شوند. بنابراین فهرست 500 سایت سابق فاقد اعتبار برای محاسبه و شرکت های ارائه دهنده سرویس موظفند مصوبه را اجرا کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ