کد خبر: ۷۳۹۳۱
۱۰:۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵

مدیران بانک صادرات مانع از حضور خبرنگاران در مجمع امروز شدند/ انتظار از صیدی

مدیران بانک صادرات مانع از حضور خبرنگاران در مجمع امروز شدند/ انتظار از صیدی

مدیران بانک صادرات برخلاف بانک های ملت و تجارت مانع از حضور خبرنگاران در مجمع سالانه امروز شدند و از مدیرعامل جدید که جانشین زراعتی فراری از رسانه ها شده،انتظار می رود نسبت به حل این موضوع مهم اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صادرات درحالی به دلیل عدم ارایه اطلاعات به موقع به بورس و عدم برگزاری مجمع سالانه مربوط به سال مالی اسفتد 95 ، زمینه توقف 19 ماهه نماد و بلوکه کردن سرمایه های هزاران سهامدار را فراهم کرده که صبح امروز اقدام به برگزاری مجمع سالانه کرد.

در این رویداد مهم تعدادی از سهامداران حقیقی و فعالان بازار حضور دارند اما تعداد بسیار زیادی از هزاران سهامدار "وبصادر" که امکان حضور در مجمع را ندارند، منتظر اخبار منتشره از مجمع و پاسخ مدیران بانک به سئوالات و ابهامات هستند تا ضمن اطلاع از آخرین وضعیت و برنامه های آینده ، برای آینده تصمیم گیری کنند.

اما مدیران بانک صادرات برخلاف دیگر بانک های هم گروه مانند ملت و تجارت مانع از حضور خبرنگاران شده اند و اجازه ورود اصحاب رسانه به مجمع امروز را نداده اند. به طوریکه به خبرنگار بورس پرس که برای پوشش مجمع به هتل المپیک رفته بود ، اعلام شد حراست بانک صادرات اجازه ورود هیچ خبرنگاری را نمی دهد .

این درحالی است که با توجه به امکانات شبکه های اجتماعی و حضور فعالان و تحلیل گران در این مجمع ، رویدادهای مجمع "وبصادر" مشخص خواهد شد اما مدیران بانک صادرات که یدک کش بزرگترین بانک بورسی از لحاظ سرمایه اسمی هستند بار دیگر ثابت کردند هیچ علاقه ایی به شفافیت و اطلاع رسانی حتی معمولی را هم ندارند و خواهان انتشار اخبار از مجرای رسمی مانند روابط عمومی هستند که با تعریف و تجمید همراه است .

زارعتی و تهرانفر ( قائم مقام بانک صادرات و معاون سابق نظارتی بانک مرکزی)، طی 19 ماه توقف نماد بانک ، به جز یک نامه ، هیچ توضیحی در مورد صورت های مالی ، مجمع ، علت زیاندهی و توقف نماد و... ندادند و همواره از رسانه ها گریزان بوده و به اخبار اصطلاحا" گل و بلبل و منتشره از روابط عمومی بسنده کردند.

با این اوصاف با حضور حبت اله صیدی که به تازگی مدیرعامل بانک صادرات و جانشین زراعتی فراری از رسانه ها شده ، انتظار می رود نسبت به حل این موضوع مهم اقدام کند.

در این میان بورس پرس تلاش می کند تا از طریق سهامداران و تحلیل گران حاضر در مجمع بانک صادرات و دیگر منابع موثق، رویدادهای مهم امروز را منعکس کند.

انتهای پیام  


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ