کد خبر: ۷۳۹۳۳
۱۱:۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵

مواضع رئیس دادگاه انقلاب تهران درباره دختران خیابان انقلاب

مواضع رئیس دادگاه انقلاب تهران درباره دختران خیابان انقلاب

رئیس دادگاه انقلاب تهران درباره ماجرای موسوم به دختران خیابان انقلاب، این افراد را قانون‌شکنانی معرفی کرده که قانون به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غضنفرآبادی به تسنیم گفت: دختران خیابان انقلاب که در اعتراض به حجاب روسری از سر برمی دارند، قانون‌شکن هستند و از آزادی، امنیت و فرهنگ اسلامی مردم سوءاستفاده می‌کنند. به نظر می‌رسد برخی از این افراد فریب‌خورده هستند و تحت تأثیر حرف‌های شیطانی قرار گرفتند. برخی از این افراد هم خودخواه هستند و خواست و خواهش نفسانی را به خواست قاطبه مردم ترجیح می‌دهند.

وی اظهار امیدواری کرد خداوند به این افراد عقل بدهد و اگر مسلمان هستند، اعتقادات آنها را تکمیل و تقویت کند و اگر هم غیرمسلمان هستند به حقوق دیگران احترام بگذارند البته قانون هم به‌شدت با اینها برخورد خواهد کرد به غیر از آنهایی که مانکن بوده‌اند.

این مقام مسئول با نسبت دادن این حرکت به استکبار جهانی افزود: استکبار جهانی دنبال این است که به نحوی و از هر طریق، راه و روش ملت ایران را تضعیف و تحقیر کنند و چون در جبهه‌های نبرد کم آورده‌اند، به این کارهای کثیف روی آورده‌اند که ارزش بازگوکردن هم ندارد.

غضنفرآبادی با اشاره به مطرح‌شدن موضوع حجاب اختیاری از سوی این افراد گفت: این هم از همان کج‌فهمی‌های این افراد است. حجاب هم در آیات نورانی قرآن کریم و هم در روایات وجود دارد و یکی از مواردی که در جوامع اسلامی باید رعایت شود، حجاب است. اینکه این شعارها را مطرح می‌کنند، از روی ناآگاهی و بی‌اطلاعی از احکام نورانی اسلام است و دنبال این هستند که مرحله به مرحله پیش بروند و در گام اول بحث حجاب اختیاری را مطرح کرده و بعد هم سایر موضوعات را مطرح می‌‌کنند.

وی ادامه داد: باید به این موضوع توجه داشت که در هر جامعه‌ای یک‌سری تصمیمات به عنوان قانون وضع می‌شود و افراد باید قانون را رعایت کنند. بنابراین، اولا مسئله حجاب، تصریح قرآن و روایات است و ثانیا قانون است و هر فردی باید وظیفه قانونی خود را انجام دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ