کد خبر: ۷۳۹۴۵
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵

دلار باز هم رکورد زد و به مرز ۴۸۰۰ تومان رسید/ یادآوری قول رئیس جمهور

دلار باز هم رکورد زد و به مرز ۴۸۰۰ تومان رسید/ یادآوری قول رئیس جمهور

در روزی که بورس تهران وارد پنجاهمین سالگرد شد، دلار باز هم رکورد زد و به مرز ۴۸۰۰ تومان رسید و عده ایی قول دو هفته پیش رئیس جمهور را یادآوری کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در روزی که بورس تهران وارد پنجاهمین سالگرد تاسیس شده و به رشد 89 واحدی شاخص و معامله نه چندان قابل اعتنا 168.5 میلیارد تومانی بسنده کرد، قیمت دلار به مرز 4800 تومان رسید تا هوش و حواس همه فعالان بازار سرمایه و دیگر اقشار متوجه چهار راه  استانبول و واکنش مسئولان شود.

در این میان برخی هم اقدام به بازنشر بخشی از مصاحبه دو هفته قبل رئیس جمهور و قول وی مبنی بر اطمینان خاطر از آینده دلار کردند و عده ایی هم دلایل این رشد را توجیه.

براساس این گزارش، به هر حال امروز بهای هر دلار در صرافی ها به 4784 تومان رسید و تعدادی از صراف ها اقدام به قیمت گذاری 4800 تومانی کردند.

قیمت هر یورو هم به 6 هزار و 215 بالغ شد.

با رشد دلار و یورو، قیمت انواع سکه نیز سیر صعودی شد و طی آن سکه تمام‌ بهار آزادی جدید و قدیم به یک‌میلیون و 511 هزار و یک‌میلیون و 470 هزار تومان ، نیم‌سکه 740 هزار تومان، ربع سکه 441 هزار تومان و سکه گرمی 296 هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای 18عیار نیز از 148 هزار تومان عبور کرد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ