کد خبر: ۷۳۹۵۰
۲۳:۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵

زیباکلام: فقط جهانگیری و بنیاد مسکن از دهکده امید دفاع کردند

زیباکلام: فقط جهانگیری و بنیاد مسکن از دهکده امید دفاع کردند

استاد دانشگاه تهران درخصوص عملیاتی نشدن مراسم کلنگ زنی دهکده امید گفت: به‌جز معاون اول رییس جمهور و بنیاد مسکن هرکسی رسید سعی کرد زیر پای ما را خالی کند و حال قصد بلوکه پول جمع شده را دارند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،صادق زیباکلام درخصوص ماجرای دعوا در کلنگ‌زنی دهکده امید به عنوان روستایی که قصد ساختن آن را دارد به روزنامه شرق گفت: 4 ‌میلیارد پول از مردم جمع کرده و ١٢ بهمن قصد داشتم مراسم کلنگ‌زنی افتتاح ایده خود را در سرپل‌ذهاب عملیاتی کنم که فرماندار جلوی برنامه را گرفت.

وی افزود: برای یک ‌میلیارد تومان اولیه،در همین روزنامه و روزنامه‌های دیگر و در مصاحبه با رسانه‌های خارجی عنوان کردم چه برنامه‌ای دارم و بخش عمده پول واریزشده برای من، بعد از این مصاحبه‌ها و اعلام ‌ساختن دهکده امید واریز شد.به‌جز اسحاق جهانگیری و بنیاد مسکن هرکسی رسید سعی کرد زیر پای ما را خالی کند.

زیباکلام گفت: نجار رئیس سازمان مدیریت بحران مطالبی گفت که در جملات اصلا چیزی به اسم دهکده امید وجود ندارد، پول را زیباکلام بلوکه کرده و ما با دادستانی مطرح می‌کنیم خلاصه‌ می‌شد یعنی به عبارتی می‌خواهند پول را از طریق دادستانی بلوکه کنند. حالا نمی‌دانم بعد از این اتفاقات دوستان چه تصمیمی خواهند گرفت، ولی ما همچنان روی آن چیزی که می‌خواهیم انجام بدهیم ایستاده‌ایم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ