کد خبر: ۷۴۰۴۷
۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸

آخرین وضعیت پرونده
دبیرکل جامعه حسابداران رسمی ایران به بورس پرس خبر داد:

آخرین وضعیت پرونده "های وب" در جامعه حسابداران رسمی و زمان اعلام رای

دبیرکل جامعه حسابداران رسمی ایران با از دریافت ۸ سئوال و ابهام سازمان بورس از صورت های مالی سه سال اخیر "های وب خبر داد و زمان اعلام نتیجه این نهاد مرجع را اعلام کرد.

سید محمد علوی در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره آخرین وضعیت بررسی صورت های مالی شرکت داده گستر عصر نوین ( های وب) که از سوی سازمان بورس برای دریافت نظر به جامعه حسابداران رسمی ایران ارسال شده ، توضیح داد: سازمان بورس طی نامه ایی در 10 بهمن ، 8 سئوال و ابهام را در مورد صورت های مالی سال های 94 و 95 و 6 ماهه سال جاری مطرح و خواهان اعلام نظر شده است.

وی ادامه داد: این مورد شامل 300 صفحه مستندات بوده که طبق روال در جریان رسیدگی قرار گرفته و به اعضاء کار گروه کنترل کیفیت داده شده تا بعد از بررسی ، چند جلسه برگزار و رای نهایی صادر شود.

این مقام مسئول در پاسخ به این سئوال که با این اوصاف چه زمانی نتیجه رای جامعه حسابداران رسمی ایران مشخص و به سازمان بورس ارسال می شود تا زمینه بازگشایی نماد "های وب" ( که از 22 آذر بسته شده ) فراهم شود؟ به بورس پرس توضیح داد: در حالی سازمان بورس از حدود سه تا 4 ماه پیش اقدام به بررسی صورت های مالی این شرکت کرده که با توجه به موارد اعلامی و نو بودن صنعت و همچنین اهمیت موضوع، به بررسی های همه جانبه و تازه  و انطباق با استانداردهای حسابداری نیاز است.

علوی افزود: با این حال در مورد اعلام نظر جامعه حسابداران رسمی ایران به سازمان ها و ارگان ها ، دستورالعمل و زمان بندی 30 روزه ایی وجود دارد که طبق آن عمل خواهد شد. بنابراین به احتمال زیاد تا نیمه اسفند یا حداکثر تا 20 اسفند ، نظر جامعه حسابداران خبره ایران به سازمان بورس داده خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ