کد خبر: ۷۴۰۵۱
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸

پاسخ مدیرعامل

پاسخ مدیرعامل "فولاد" به ابهام خرید ۵۲ درصد "ذوب"

مدیرعامل فولاد مبارکه در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی برقطعی شدن خرید ۵۲ درصدی سهم تامین اجتماعی در ذوب آهن گفت:بحث خرید سهام وجود داشت اما در حال حاضر زمان مناسبی برای خرید سهام ذوب آهن نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رادیو سهام، بهرام سبحانی در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی برقطعی شدن خرید ۵۲ درصدی سهم تامین اجتماعی در شرکت ذوب آهن گفت: بحث خرید سهام ذوب آهن توسط فولاد مبارکه وجود داشت اما طبق بررسی های به عمل آمده به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر زمان مناسبی برای خرید سهام ذوب آهن نیست.

وی با اشاره به اینکه طی جلساتی این نتیجه حاصل شد که فولاد مبارکه به ذوب آهن کمک کند تا چرخ این شرکت بچرخد، تاکید کرد: کمک همیشه الزاما خرید سهام نیست. کمک های ما درقالب پشتیبانی مالی و مدیریتی خواهد بود.

بنابراین گزارش،اول بهمن ماه ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تمایل سازمان تامین اجتماعی به عنوان سهامدار ۵۲ درصدی سهام ذوب آهن به فروش سهم خود به فولاد مبارکه خبر داده و به تسنیم گفته بود: ظاهرا فولاد مبارکه در ظاهر پذیرفته‌ اما تاکنون هیچ‌گونه قراردادی به امضا نرسیده و در حال بررسی و قیمت‌گذاری هستند تا به نتایج واگذاری و فروش برسند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ