کد خبر: ۷۴۰۵۴
۱۱:۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸

اطلاعاتی تازه از مهاجم قمه دار به ساختمان ریاست جمهوری
جانشین قرارگاه ثارالله اعلام کرد:

اطلاعاتی تازه از مهاجم قمه دار به ساختمان ریاست جمهوری

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله درباره حمله فرد قمه به دست به ساختمان ریاست جمهوری، از سیاسی نبودن این فرد خبر داد و گفت: سلامت روانی وی پس از مداوا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمد اسماعیل کوثری درباره حمله فرد قمه به دست به ساختمان ریاست جمهوری به روزنامه خراسان گفت: طبق تحقیقات اولیه این فرد مهاجم که سیاسی نبوده و وابستگی سیاسی ندارد،در بازداشت و تحت درمان است.

وی توضیح داد: روز دوشنبه گذشته فردی که کفن پوشیده و مسلح به قمه هم بوده به زور و با فریاد قصد ورود به نهاد ریاست جمهوری را داشت که در مرحله اول ماموران به گمان اینکه وی انتحاری است پاهای فرد مهاجم را هدف قرار می دهند و وی از دو پا مجروح می شود.وقتی ماموران به بالای سر فرد مهاجم می رسند پس از بازرسی بدنی متوجه می شوند به چندین چاقو و قمه های بزرگ مسلح است.

این مقام مسئول ادامه داد: به دلیل اینکه فرد مهاجم در حال مداواست امکان بازجویی دقیق پیش نیامده البته اطلاعات دقیق تر پس از مداوا کسب خواهد شد.سلامت روانی وی که کمتر از 30 سال دارد،هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

کوثری در این باره که گفته می شود این فرد توانسته از خروجی اول عبور کند، تاکید کرد: این گونه نبوده است. فرد مهاجم از غرب نهاد ریاست جمهوری در پاستور که تا در اصلی فاصله زیادی  دارد در حال حرکت بوده و  از همان ابتدا با حالت تهاجمی می خواسته از ماموران حفاظت عبور کند. 

وی با اشاره به اینکه حدود 38 سال است مسئولیت حفاظت از نهاد ریاست جمهوری به عهده سپاه حفاظت است،گفت: نیروهای سپاه با قدرت طبق وظیفه که توسط شورای عالی امنیت ملی تعیین شده با هرگونه اقدامات از این دست برخورد خواهد کردند. سپاه حفاظت وظیفه دارد از همه  شخصیت های تعیین شده حفاظت کند و خوشبختانه حوادثی از این دست بسیار کم داشته ایم .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ