کد خبر: ۷۴۰۸۸
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰

بی خبری همایون شجریان برای خوانندگی مراسم افتتاحیه جام جهانی

بی خبری همایون شجریان برای خوانندگی مراسم افتتاحیه جام جهانی

در پی انتشار خبر خوانندگی همایون شجریان برای سرود تیم ملی در مراسم افتتاحیه جام جهانی از سوی ایران، این خبر از سوی وی تکذیب شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس،جلسه ستاد هماهنگی جام جهانی دوشنبه‌شب با ریاست حمیدرضا آصفی در فدراسیون فوتبال برگزار شد که از مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده در این نشست می‌توان به برنامه‌ریزی برای مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال در آخرین روزهای حضور در تهران و قبل از اعزام به روسیه اشاره کرد.

طبق این برنامه‌ریزی قرار شد مراسم بدرقه تیم ملی در تالار وحدت بنیاد رودکی برگزار شود که در این مراسم ارکستر سمفونیک تهران مراسمی اجرا خواهد کرد. تا این لحظه برای دعوت از شخصیت‌های سیاسی تصمیم‌گیری نشده، اما بزرگان ورزش قطعا به این مراسم دعوت می‌شوند.

همچنین در چند روز گذشته مباحثی درباره انتخاب همایون شجریان به‌عنوان خواننده مراسم افتتاحیه جام جهانی از سوی ایران مطرح شده بود اما در این جلسه نظر اعضا بر این بود که یک خواننده‌ پاپ به‌عنوان نماینده ایران انتخاب شود. البته هنوز بر سر اینکه کدام خواننده طراز اول و محبوب پاپ انتخاب شود، تصمیم‌گیری نشده است.

در این راستا،همایون شجریان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی گفت: تا به امروز کسی در این مورد با من صحبت نکرده و از اصل ماجرا بی‌خبر هستم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ