کد خبر: ۷۴۱۱۳
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱

بر اساس نص صریح قرآن باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنید
امام‌جمعه مشهد:

بر اساس نص صریح قرآن باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنید

امام‌جمعه مشهد گفت: بزرگان دینی توصیه کردند اما نص صریح آیه ۱۲۰ سوره توبه بالاتر از این توصیه‌ها می‌گوید راهپیمایی ۲۲ بهمن بالاترین عبادت است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایلنا،احمد علم‌الهدی گفت: بزرگان دینی توصیه کردند اما نص صریح آیه ۱۲۰ سوره توبه بالاتر از این توصیه‌ها می‌گوید راهپیمایی ۲۲ بهمن بالاترین عبادت است.

وی با بیان اینکه هیچ‌چیز به اندازه راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن و کفار را به غیظ نمی‌آورد، افزود: این دیگر از توصیه هر مرجعی بالاتر است. مردم، این خداست. قرآن را قبول دارید؟ بر اساس نص صریح قرآن باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنید.

علم الهدی ادامه داد: این تهاجماتی که دشمن علیه دین می‌کند و حجاب را هدف قرار داده و به وسیله برخی عروسک‌های داخلی سعی دارد حجاب را زیر‌ سؤال ببرد و این حرکتی که امام‌جمعه را هدف قرار داده، برای این است که دین را از مردم بگیرند.

وی گفت: در داخل نیز برخی رسانه‌ها و مطبوعات، دانسته یا نا‌دانسته برای آنکه جایی در جریان لائیک پیدا کنند، به اسم حمایت از شادی و آزادی جوانان، به دنبال دشمنان راه افتاده‌اند. دلارها را خرج می‌کنند و در داخل هم عده‌ای نا‌دانسته کمک می‌کنند، یک روز به اسم حضور زنان در ورزشگاه‌ها و یک روز به اسم حمایت از شادی جوانان.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ