کد خبر: ۷۴۱۲۰
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱

حملات جدید اسرائیل به سوریه و واکنش دمشق

حملات جدید اسرائیل به سوریه و واکنش دمشق

خبرگزاری رسمی سوریه ساعتی پس از سقوط جنگنده اسرائیلی،از حمله جدید رژیم صهیونیستی خبر داده و اعلام کرد: ارتش سوریه با این حمله نیز مقابله کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ساعاتی پس از خبر سقوط جنگنده اف-16 اسرائیلی در نزدیکی جولان، از حملات جدید رژیم صهیونیستی خبر داده و اعلام کرد: پدافند هوایی ارتش سوریه با تجاوزهای جدید دشمن اسرائیلی در ریف دمشق مقابله کرد.

رسانه‌های اسرائیلی صبح امروز از سقوط یک جنگنده اف.16 بر فراز منطقه الجلیل در نزدیکی جولان اشغالی خبر داده بودند و دقایقی بعد سانا اعلام کرد دشمن اسرائیلی بامداد امروز اقدام به تجاوز به یکی از مقرهای نظامی در منطقه میانی کشور کرد و پدافند هوایی سوریه با آن مقابله و بیش از یک پرنده را هدف قرار داده است.

از سوی دیگر بنابر اعلام تلویزیون رژیم صهیونیستی، کابینه امنیتی در جلسه امروز، به ارتش اجازه داده تا حملات هوایی به اهدافی در سوریه را ادامه دهد. بنیامین نتانیاهو نیز اجازه داده تا حدی که وضعیت اقتضا می‌کند، ارتش به عملکرد خود ادامه دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی هم به ساکنان شهرک‌های مناطق شمالی در فلسطین اشغالی توصیه کرده که همچنان در پناهگاه‌های خود باقی بمانند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ