کد خبر: ۷۴۱۷۳
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳

دلار ۴۸۵۷ تومانی هم موجب تکدر و نگرانی نشد

دلار ۴۸۵۷ تومانی هم موجب تکدر و نگرانی نشد

روند صعودی بازار ارز ، امروز هم تکرار شد اما دلار با ثبت رکورد تازه ۴۸۵۷ تومانی ، باعث تکدر و نگرانی مسئولان نشد و سکوت مسئولان ادامه یافت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بازار متلهب و نگران کننده ارز امروز هم با رشد قیمت ها و ثبت رکوردهای جدید همراه شد تا بازهم از وعده های مسئولان مبنی بر کنترل و بازگشت روال عادی و تکدر رئیس جمهور خبری نباشد.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، 23 آذر سال جاری و بعد از دلار 4200 تومانی، ناراحتی و مکدر شدن خاطر رئیس جمهور را اعلام و گفته بود: آقای روحانی اصلا و به هیچ عنوان افزایش نرخ ارز را بر نمی تابد. قیمت ارز باید کنترل شود و برای این کار دولت باید مداخله کند.

از سوی دیگر در شرایطی رئیس جمهور در مصاحبه حدود سه هفته پیش ، قول داد که مردم نگران افزایش ارز نباشند که صبح امروز صرافی های اطراف چهاراستانبول با صف کشیدن مردم روبرو شدند.

با این اوصاف، امروز هم روند صعودی دلار و برخی ارزهای دیگر ادامه یافت و رکوردهای جدیدی هم ثبت شد. به این ترتیب هر دلار با عبور 4857 تومان،  رکورد تازه ایی را به جا گذاشت و یورو باز هم با ورود به کانال 6000 تومانی، به 6110 تومان رسید و پوند در 6960 تومان معامله شد.

در این میان برخی اعلام کردند به رغم دلار 4800 و 4850 تومانی و بالاتر ، کمتر فرد و صرافی حاضر به خرید دلار از مردم با این رقم ها بودند و حداکثر قیمت برای خرید 4600 تومان بود. اما برخی صرافی ها در حال فروش دلار با نرخ های 4800 تا 4820 تومانی هستند.   

بهای هر سکه طرح جدید و قدیم هم به یک میلیون و 568 و یک میلیون 520 هزار تومان ، نیم‌ و ربع سکه 767 و 461 هزار تومان و سکه گرمی به 308 هزار تومان بالغ شد. هر گرم طلای 18عیار نیز از 151 هزار تومان عبور کرد.

 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ