کد خبر: ۷۴۱۸۷
۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴

توقف نماد سهم تازه وارد و دو شرکت دیگر + بازگشت فولاد و ۹ شرکت به تابلو

توقف نماد سهم تازه وارد و دو شرکت دیگر + بازگشت فولاد و ۹ شرکت به تابلو

نماد شرکت تازه وارد مدیریت صنعت شوینده توسعه بهشهر به دلیل افزایش بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام برای یک روز و نماد دو شرکت دیگر بسته شد. فولاد مبارکه و ۹ شرکت هم آماده بازگشایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در شروع معاملات امروز بورس که با رشد ارقام شاخص همراه شده ، نماد شرکت تازه وارد مدیریت صنعت شوینده توسعه بهشهر به دلیل افزایش بیش از 20 درصدی قیمت سهام و با هدف اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف و مقرر شد فردا با محدودیت دامنه نوسان قیمت باز شود.

"شوینده" که سه شنبه گذشته با عرضه اولیه 10 درصد سهام و کشف قیمت 237 تومانی هر سهم وارد بورس شده ، طی روزهای اخیر با رشد قیمت سهام به 331 تومان امروز رسید و با صف خرید بیش از 133 میلیون سهمی متوقف شد.

براساس این گزارش، نماد شرکت های بورسی فولاد مبارکه و سرامیک ‌های ‌صنعتی ‌اردکان‌ هم بدون محدودیت نوسان قیمت و قند مرودشت با محدودیت نوسان آماده بازگشایی شدند.

در فرابورس هم شرکت های صنعت روی زنگان با محدودیت دامنه نوسان ، مالیبل سایپا ، جوش و اکسیژن ایران، ورزیران، پشمبافی افشار یزد، تهیه وتولید خاک نسوز استقلال آباده و آرتاویل تایر با محدودیت دامنه نوسان تا سقف 50 درصد آماده بازگشایی شدند .

نماد شرکت پگاه گلستان به دلیل ارایه اطلاعات با اهمیت با توقف کوتاه مدت مواجه که امروز با محدودیت دامنه نوسان قیمت باز می شود. نماد بیمه میهن  هم به علت برگزاری مجمع فوق العاده در پایان معاملات امروز بسته می شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ