کد خبر: ۷۴۲۰۱
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴

نوسازی ۲۰۲ هزار خودرو سنگین با ۱۰ میلیارد دلار
معاون وزیر صنعت خبر داد:

نوسازی ۲۰۲ هزار خودرو سنگین با ۱۰ میلیارد دلار

رییس ایدرو از نوسازی ۲۰۲ هزار دستگاه خودروی سنگین ظرف سه سال آینده خبر داد و گفت: بازسازی این تعداد دستگاه نیاز به ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، منصور معظمی در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو اظهار داشت: بازسازی ۲۰۲ هزار دستگاه خودروی سنگین نیاز به ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری دارد که بخش قابل توجهی از سوی وزارت نفت و سیستم بانکی و ۲۰ درصد نیز از سوی متقاضی تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال آینده با سیاست‌های وزارت صنعت تعداد قابل توجهی از خودروهای فعلی از بازار خارج خواهند شد،افزود: این موضوع اگرچه ممکن است برای برخی خودروسازان مشکلاتی ایجاد کند، اما محصولات جدیدی جایگزین آنها خواهد شد.مردم از خودروهای داخلی استفاده می‌کنند اما این موضوع به معنای آن نیست که خودروهای تولیدی مورد رضایت کامل مردم است. خودروسازان روزهای سخت‌تری را پیش‌رو دارند که بهای آن رضایت مردم است که باید در بخش کیفیت خودروهای تولیدی تامین شود.

به گفته وی خودروسازان باید پاسخگوی ذائقه مصرف کنندگان باشند. مردم سلایق متفاوتی دارند و خودروسازان موظفند این سلایق را تامین کنند.

معظمی با اشاره به اینکه صنعت خودرو به شدت تحت فشار است و دلیل آن به قرار گرفتن خودروسازان در مرکز ثقل خواست‌ها و نظرات مردم بر می گردد، گفت: تاکنون 13 قرارداد با قطعه‌سازان بین‌المللی منعقد شده و 6 قرارداد نیز با خودروسازان خارجی امضاء شده‌ و امروز نیز چند قرارداد جدید بین قطعه‌سازان داخلی و خارجی منعقد خواهد شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ