کد خبر: ۷۴۲۶۴
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷

واکنش مدیرعامل مخابرات به ادغام با همراه اول

واکنش مدیرعامل مخابرات به ادغام با همراه اول

مدیرعامل مخابرات درباره تکلیف ادغام با شرکت همراه اول تا پایان سال ۹۷ گفت: یکی شدن دو شرکت چندان حرف با مسمایی نیست و بیشتر هم افزایی و استفاده بهینه و اشتراکی از منابع را دنبال می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مجید صدری ضمن اعلام برنامه های دوره جدید مدیریت این شرکت،درخصوص ادغام شرکت مخابرات و همراه اول طبق تکلیف تا پایان سال 97 به فارس گفت: در بحث ادغام این که دو شرکت یکی شود، خیلی حرف با مسمایی نیست، ما بیشتر معتقدیم باید بتوانیم منابع را صحیح و به جا استفاده کنیم. با رابطه خیلی خوبی که با همراه اول داریم، تلاش این است که کارهایی را که می‌توان به صورت مشترک انجام داد.

وی ادامه داد:‌ معنی یکی شدن می تواند این باشد که بتوانیم منابع خود را در جایی که امکان پذیر است، به صورت اشتراکی استفاده کنیم و در حوزه‌های مختلف از جمله فنی، بازاریابی و بازرگانی از ظرفیت دو شرکت استفاده کنیم.

صدری در پاسخ به سوال طبق آنچه قبلاً مطرح شده تاکیدی بر ادغام دو شرکت از نظر حقوقی وجود ندارد؟ گفت: فکر می‌کنم روی این موضوع باید قدری تامل کنیم، باید ببینیم تصمیم هیئت مدیره چه خواهد بود، اما آنچه به جدیت دنبال می‌کنیم، هم افزایی و استفاده بهینه از منابع است برای مثال در حوزه مرکز تماس، نگهداری فنی و تجهیزات فنی می‌توانیم خیلی امکانات را مشترک استفاده کنیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ