کد خبر: ۷۴۳۰۲
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸

رسوایی اخلاقی تازه ترامپ با مدل آمریکایی/تایید حق سکوت 130 هزار دلاری
نیویورکر منتشر کرد:

رسوایی اخلاقی تازه ترامپ با مدل آمریکایی/تایید حق سکوت 130 هزار دلاری

یک نشریه آمریکایی از روابط غیراخلاقی 9 ماهه ترامپ با بازیگر و مدل خبر داد تا بعد از تایید حق سکوت 130 هزار دلاری به بازیگر آمریکایی فیلم های مبتذل، رسوایی اخلاقی تازه ایی فاش شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طی ماه های اخیر رسانه‌های آمریکا گزارش‌های زیادی از روابط غیراخلاقی دونالد ترامپ را فاش کرده‌اند و به تازگی مجله آمریکایی نیویورکر جزئیاتی از روابط غیراخلاقی میان ترامپ و کارن مک دوگل بازیگر و مدل آمریکایی فاش کرده است.

این روابط مربوط به سال 2006 می‌شود و به مدت 9 ماه ادامه داشته است.

این مجله به یکی از دست نوشته‌های مک دوگل و مربوط به ترامپ دست یافته و تأیید کرده این دست نوشته‌ها یکی از دوستان آن را فاش کرده، مربوط به خود است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بعد از دیدار در یک ضیافت شام در بورلی هیلز لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا، روابط غیراخلاقی این دو نفر آغاز شده است.در آگوست 2016 مک دوگل، حق انحصاری داستان خود را به شرکت رسانه‌های آمریکا (AMI) فروخت. AMI، نشریه نشنال اینکوایرر را منتشر می‌کند.

ظاهراً‌ شرکت رسانه‌ای AMI  با هدف از بین بردن این اسناد، آنها را خریداری کرده بوده و نشنال اینکوایرر اعلام کرده به دلیل عدم معتبر بودن، این روایت را منتشر نکرده است.

با این حال، یکی از سخنگویان کاخ سفید، هرگونه روابط غیراخلاقی میان ترامپ و این بازیگر را انکار کرد و گفت: این یک داستان قدیمی است که فقط یک اخبار جعلی است. ترامپ می‌گوید هرگز با مک دوگل رابطه‌ای نداشته است.

پیش از این نیز مایکل کوهن وکیل شخصی ترامپ در گفت‌وگو با نیویورک‌تایمز گفته است از جیب خود 130 هزار دلار به استورمی دنیلز بازیگر آمریکایی فیلم های مبتذل که مدعی شده بود ترامپ با وی رابطه داشته، پرداخت کرده است.

کوهن در بیانیه‌ای گفته نه سازمان متعلق به ترامپ و نه کمپین انتخاباتی وی، هیچ‌کدام در جریان این موضوع نبودند و این پول نه به صورت مستقیم و نه غیر مستقیم به من برگردانده نشده‌است.

وی تقریبا یک هفته مانده به انتخابات سال ۲۰۱۶ کوهن یک ملاقات خصوصی با استورمی دنیلز ترتیب داد تا برای فاش نکردن رابطه جنسی‌ با ترامپ در سال ۲۰۰۶ معامله‌ کند.

وال استریت ژورنال نیز ماه گذشته اعلام کرد، ترامپ برای عدم افشای رابط نامشروع با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، 130هزار دلار حق‌السکوت پرداخت کرده است.

نشریه تاچ مصاحبه‌ای با این بازیگر آمریکایی در سال 2011 را منتشر کرد که در آن اعلام شده بود ترامپ و این زن بعد از تولد بارون ترامپ با یکدیگر روابط غیراخلاقی داشتند.

علی‌رغم انتشار گزارش‌های متعدد از روابط غیراخلاقی ترامپ، چندی پیش نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد شایعات مطرح‌شده درباره روابط خارج از چارچوب با ترامپ را رد کرد. در زمان مبارزات انتخاباتی نیز زنان بسیاری مدعی شدند وی با‌ آنها روابط غیراخلاقی داشته است.

در آن زمان، واشنگتن‌پست ویدئویی را از ترامپ درباره زنان منتشر کرد که در این فیلم که تاریخ آن به سال 2005 برمی‌گردد، با لحنی مفتخرانه از تلاش‌ها برای برقراری روابط نامشروع سخن می گوید،وقتی آدم ستاره باشد آنها (زنان) اجازه هر کاری را به وی می‌دهند.

ترامپ در این فایل، از رکیک‌ترین الفاظ برای توصیف تلاش‌ها برای روابط جنسی با زنان استفاده و همچنین به یک مورد از تلاش ناموفق برای فریب یک زن متاهل اشاره می‌کند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ