کد خبر: ۷۴۳۲۲
۱۰:۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹

"حکشتی" با یک شرکت تامبن سرمایه تفاهم‌نامه امضا کرد

شرکت کشتیرانی با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های تامین مالی بازار سرمایه داخلی و بین‌المللی و نیز خدمات مشاوره‌ای با یک تامین سرمایه تفاهم‌نامه‌ امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،به نقل از دنیای اقتصاد،این مراسم با حضور رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بزرگ‌ترین هلدینگ حمل‌ونقل به همراه مدیرعامل تامین سرمایه امین برگزار شد.

محمد سعیدی مدیرعامل کشتیرانی با اشاره به فعالیت‌های این شرکت در زمینه‌های حمل‌ونقل کانتینری، فله، سوخت‌رسانی و جابه‌جایی مسافر گفت: تامین سرمایه امین باتجربه‌ترین شرکت تامین سرمایه ایران است که رویکردی فعال و مبتکرانه دارد.اطمینان دارم این همکاری مشترک فقط به تامین مالی پروژه‌ها محدود نخواهد ماند و کشتیرانی از ظرفیت‌های خوب ارائه مشاوره و تامین مالی از منابع خارجی تامین سرمایه امین نیز بهره‌مند خواهد شد. 

وی افزود: تامین سرمایه امین در چند ماهه اخیر، عملکرد درخشانی در تامین مالی شرکت‌های مطرح به ثبت رسانده و امیدوارم با امضای این تفاهم‌نامه، همکاری جدی و مستمری را در آینده شاهد باشیم. 

سعید بداغی مدیرعامل تامین سرمایه امین نیز با اشاره به اینکه تداوم تمرکز شرکت‌های تامین سرمایه بر حوزه تامین مالی و مدیریت دارایی، نباید مانع از توجه به حوزه خدمات مشاوره‌ای شود،گفت: پس از امضای این تفاهم‌نامه، تلاش خواهیم کرد خدمات مشاوره یکپارچه را به سایر شرکت‌های مطرح ارائه کنیم. 

وی با اشاره به اینکه تامین سرمایه امین در ۱۰ سال سابقه فعالیت موفق شده رقمی معادل حدود ۸ هزار میلیارد تومان در تامین مالی شرکت‌ها و پروژه‌ها از صنایع مختلف مشارکت داشته باشد، تصریح کرد: این روند توانسته سابقه‌ای بی‌نظیر در صنعت تامین سرمایه برای ما ثبت کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ