کد خبر: ۷۴۳۴۵
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹

جزئیات تامین مالی ۱۰۵ میلیاردی البرز نیرو اعلام شد
مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی:

جزئیات تامین مالی ۱۰۵ میلیاردی البرز نیرو اعلام شد

مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه از موافقت اصولی سازمان بورس با عرضه صکوک اجاره شرکت تجهیزات ریلی البرز نیرو به ارزش ۱۰۵ میلیارد تومان در بازار سرمایه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، غلامرضا ابوترابی اعلام کرد: سازمان بورس موافقت اصولی عرضه صکوک اجاره شرکت تجهیزات ریلی البرز نیرو(سهامی خاص) را به ارزش 105 میلیارد تومان جهت خرید 15 دستگاه لکوموتیو مدل GT26CW را صادر کرد.

این اوراق 5 ساله و با نرخ اجاره بهای 15 درصد است که این اجاره بها هر سه ماه یک بار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب دارندگان اوراق واریز می شود. ناشر این اوراق شرکت واسط مالی فروردین یکم(با مسئولیت محدود) بوده و عرضه آن از طریق فرابورس صورت خواهد گرفت.

ضامن این اوراق، شرکت راه آهن و شرکت تامین سرمایه بانک مسکن(سهامی خاص) نیز مسئولیت بازار گردانی و تعهد پذیره نویسی این اوراق را بر عهده دارد.

بنابراین گزارش،پیش از این در حوزه حمل و نقل ریلی، شرکت قطارهای باری و مسافری جوپار(سهامی خاص) دو بار از طریق انتشار صکوک اجاره در بازار سرمایه اقدام به تامین مالی کرده بود که یک مورد از آنها سررسید شده و دیگری در نماد "جوپار99" در فرابورس در حال معامله است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ