کد خبر: ۷۵۴۳۳
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۴

احتمال مواجهه اقتصاد آمریکا با بحرانی جدید تا پایان دولت ترامپ

احتمال مواجهه اقتصاد آمریکا با بحرانی جدید تا پایان دولت ترامپ

سرمایه گذار آمریکایی و موسس بزرگترین موسسه اتکایی جهان معتقد است احتمال نسبتا بالایی وجود دارد که اقتصاد آمریکا تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری بعدی در سال ۲۰۲۰ با بحران مواجه شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، ری دالیو معتقد است احتمال نسبتا بالایی وجود دارد که اقتصاد آمریکا تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری بعدی در سال 2020 با بحران مواجه شود.اقتصاد آمریکا در حال حاضر در وضعیت حبابی قرار ندارد.اما احتمالا مدت زیادی طول نمی کشد تا به این نقطه برسد و بعدا به مرحله ترکیدن حباب حرکت خواهد کرد.

وی افزود: فکر می کنم در مرحله پیش از تشکیل حباب قرار داریم که می تواند منجر به تشکیل حباب شود...احتمال بروز یک بحران قبل از انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا نسبتا بالا و شاید 70 درصد باشد.بزرگترین اشتباه سرمایه گذاران این است که تصور کنند بازاری که عملکرد خوبی دارد در مقایسه با یک بازار گرانقیمت، بازار مناسب تری است.

دالیو حدود یک سال قبل خود را از مدیریت روزمره فعالیت های صندوق اتکایی خود یعنی بریجواتر اسوشیتس که مدیریت حدود 160 میلیارد دلار دارایی را بر عهده دارد،کنار کشید، اما نظرات وی در خصوص بازارها و اقتصاد آمریکا همچنان به دقت مورد توجه قرار می گیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ